- Bedankjes 0
Export uit Windows, import in Mac
- Siegbert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Export uit Windows, import in Mac
08 mrt 2016 22:37
Hallo,
Eerst en vooral, mooi werk met deze software, ik heb dit de laatste dagen ontdekt (via mijn nonkel) en dit is heel interessant!
Mijn nonkel is een fervent Aldfaer gebruiker op Windows en heeft nu recentelijk een Mac aangeschaft. Ik vond het antwoord op volgende vraag niet meteen terug vandaar dat ik even een nieuwe thread start.
Hoe kan ik alle data (stamboom, materialen, ed..) exporteren en dan importeren in de Mac versie? We hebben reeds geprobeerd om dit te doen maar de foto's ontbreken bvb.
Kan ik gewoon de mappenstructuur uit windows kopiƫren in de Documents in Mac of hoe ga ik precies te werk?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Siegbert
Eerst en vooral, mooi werk met deze software, ik heb dit de laatste dagen ontdekt (via mijn nonkel) en dit is heel interessant!
Mijn nonkel is een fervent Aldfaer gebruiker op Windows en heeft nu recentelijk een Mac aangeschaft. Ik vond het antwoord op volgende vraag niet meteen terug vandaar dat ik even een nieuwe thread start.
Hoe kan ik alle data (stamboom, materialen, ed..) exporteren en dan importeren in de Mac versie? We hebben reeds geprobeerd om dit te doen maar de foto's ontbreken bvb.
Kan ik gewoon de mappenstructuur uit windows kopiƫren in de Documents in Mac of hoe ga ik precies te werk?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Siegbert
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Export uit Windows, import in Mac
08 mrt 2016 23:49
Siegbert,
Ben geen Mac gebruiker, maar in de tab zoeken en zoeken op 'Aldfaer op Mac' zal je al e.a. kunnen vinden.
Ben geen Mac gebruiker, maar in de tab zoeken en zoeken op 'Aldfaer op Mac' zal je al e.a. kunnen vinden.
Onderwerp is gesloten.
- Siegbert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 mrt 2016 13:15
Bedankt maar zoals ik vermeld had: "Ik vond het antwoord op volgende vraag niet meteen terug vandaar dat ik even een nieuwe thread start."
De mappenstructuur op Aldfaer voor Mac is een Windows mappenstructuur. Vandaar dat ik moeite heb met de import.
Kan iemand met Mac ervaring helpen aub?
De mappenstructuur op Aldfaer voor Mac is een Windows mappenstructuur. Vandaar dat ik moeite heb met de import.
Kan iemand met Mac ervaring helpen aub?
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
13 mrt 2016 20:52
Siegbert,
Ik ben nog een week op vakantie. Mocht het probleem dan nog niet zijn opgelost dan neem ik contact met je op.
Ik ben nog een week op vakantie. Mocht het probleem dan nog niet zijn opgelost dan neem ik contact met je op.
Onderwerp is gesloten.
- Jan de Boer
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 mrt 2016 21:47
Ik heb een GEDCOM export in Windows gedaan en een GEDCOM import op de Mac gedaan en dat werkte prima.
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan
Onderwerp is gesloten.