Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Flexitree: aanpassing indeling pagina

Flexitree: aanpassing indeling pagina 09 juli 2019 21:42 #29847

• W. Luitjes
  • W. Luitjes's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1
Allereerst zou ik graag willen weten hoe/of ik zelf de Flexitree zoekpagina kan indelen zoals Han Kortekaas heeft gedaan op zijn eigen site: zoeken op twee personen? In welke file zit deze opmaak?
Dan zou ik willen weten hoe ik de knoppen in de tabel bovenaan de Flexitree pagina's "gewoon" onder elkaar zou kunnen zetten aan de linkerkant, zoals een "normaal" menu?

W. Luitjes

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Flexitree: aanpassing indeling pagina 09 juli 2019 23:15 #29848

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1035
Beste,
op mijn website laat ik weten dat ik FT/SQL model van Paul Kallenberg gebruik. Deze heb ik in een Joomla website opgenomen. Het model op zich is niet te wijzigen, of u moet grondige kennis hebben van SQL/PHP

Han

Flexitree: aanpassing indeling pagina 11 juli 2019 10:18 #29850

• W. Luitjes
  • Ontvangen bedankjes 1
Beste Han,

Dat het in een Joomla site is opgenomen heb ik gezien. Het wordt via een frame zichtbaar gemaakt. Dat kan altijd bij programma's als Joomla of WordPress enz. Maar als ik het model van Flexitree download, zie ik alleen zoeken op 1 persoon. Ik ga ervan uit dat we het in principe over hetzelfde model van Paul Kallenberg hebben, maar dat u het heeft aangepast voor uw site met "zoeken op tweede persoon" en dat ziet er heel mooi uit. Dat zou ik ook graag willen. Ik heb voldoende kennis van SQL/PHP. Mijn vraag is nu of u uw wijzigingen wilt delen en/of u kunt aangeven in welke file dat gedaan moet worden. Kunt u mij op weg helpen zodat ik niet het wiel opnieuw hoef uit te vinden.

Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Flexitree: aanpassing indeling pagina 11 juli 2019 11:04 #29851

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1035
Ik heb niets aan het model gewijzigd. Bent u lokaal aan het testen onder XAMP of op in website. In beide gevallen moet u wel na de Instellingen als laatste een gedcom inlezen voor persoonsrecords aan te maken.

Han

Flexitree: aanpassing indeling pagina 11 juli 2019 21:57 #29855

• W. Luitjes
  • Ontvangen bedankjes 1
Beste Han,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ben bezig op een website. Ik ben er ondertussen al uit. Nogmaals bedankt voor het meedenken.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.037 seconden
Gemaakt door Kunena