Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: rapport wizard

rapport wizard 02 dec 2019 11:35 #31250

• bongaerts
  • bongaerts's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste medewerker,
ik probeer al een tijdje via rapport Wizard een aangemaakte versie voor mijn website te maken. in een vroegere versie ging alles goed maar nu niet, mijn werkwijze:
via rapport wizard een webversie aanmaken
via overige rapporten webversie aanmaken, tot nu alles goed.
dan verschijnt pagina met links de namen op alfabet en tekst "vervang deze pagina door uw eigene welkomst pagina en noem hem START>HTML"
als ik dit gedaan heb en start index in mijn browser krijg ik mooi mijn welkomstpagina meer links zonder de namen op alfabet alleen een verticale streep waar de namen moeten verschijnen.

Wat gaat er /doe ik fout?

wibo4823
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

rapport wizard 02 dec 2019 12:19 #31251

• Paul Kallenberg
  • Paul Kallenberg's Profielfoto
  • Aldfaer-team
  • Aldfaer-team
  • Ontvangen bedankjes 211
Dit doet zich voor als je index.html lokaal op je PC opent in Chrome of Firefox. Bij openen in InternetExplorer of Edge gaat het wel goed. Bij plaatsing op een webserver gaat het goed in alle gangbare browsers.

We zijn aan het kijken of we hier een oplossing voor hebben, maar hebben die nog niet gevonden.

Paul

rapport wizard 06 dec 2019 12:59 #31332

• bongaerts
  • bongaerts's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb uw advies opgevolgd door met window browser te werken en dan is de linker kolom inderdaad gewoon zichtbaar maar als ik de gegevens upload dan vallen de namen links weer weg en is alleen de verticale streep links zichtbaar, zie wimbongaerts.000webhostapp.com/Index%20namen/index.html

Wat gaat er nog fout?

Met vriendelijke groet, Wim Bongaerts

rapport wizard 06 dec 2019 21:13 #31342

• Paul Kallenberg
  • Aldfaer-team
  • Aldfaer-team
Wim,

Kan je even per e-mail contact met me opnemen; je vindt mijn mailadres door op mijn naam links van dit bericht te klikken.

Paul

rapport wizard 10 dec 2019 13:33 #31423

• Paul Kallenberg
  • Aldfaer-team
  • Aldfaer-team
Wim,

Je webhost (000webhost) voegt aan elke pagina rechts onder een plaatje toe (Powered by 000Webhost). Ze doen dat door extra code toe te voegen in het html-bestand dat je uploadt. Meestal zal dat goed gaan, maar het door de Aldfaer-wizard aangemaakte bestand dat de namen weergeeft wordt door hun toevoeging dusdanig verminkt dat het niet meer weergegeven kan worden. Dat is kennelijk de prijs die je moet betalen voor het gratis zijn van de webhosting.

Hoewel de fout dus bij hun ligt heb ik nog wel geprobeerd het Aldfaer-script aan te passen, maar dat is me niet gelukt. Je zult dus moeten proberen 000webhost zo ver te krijgen dat ze hun script aanpassen of anders op zoek gaan naar een andere webhost.

Paul

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden
Gemaakt door Kunena