Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 feb 2020
Traagheid bij beantwoorden van berichten
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: een boek maken

een boek maken 06 feb 2020 15:48 #32410

• H.J. van Putten
  • H.J. van Putten's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank.
Ik heb onderstaande gevonden.
Onder Menu -> Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen is een lijst mogelijk met alle bekende invoegtoepassingen, waaronder onder meer de Bonus rapporten en Engelse rapporten. De diverse plug-ins zijn te installeren door een klik op de naam.
Als deze lijst daar nog niet zichtbaar is dan zijn er twee mogelijkheden om deze te installeren en wel via de Aldfaer website of het bijgevoegde "Alle invoegtoepassingen B_team.zip" te installeren.
1. dubbelklik de bijlage "Alle invoegtoepassingen B_team.zip"
2. deze staat daarna in de map downloads
3. klik op de download en pak de map uit in de map Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen. De map na het uitpakken ziet er uit als

4. ga naar Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen en de lijst zal zichtbaar zijn.

Bijlage:
Bestandsnaam: AlleinvoegtoepassingenB_team_2019-09-07.zip
Bestandsgrootte: 1 KB

Maar, het bestand in de bijlage is een leeg bestand. Het heeft maar een grootte van 1 kB. Dus dit lost mijn probleem helaas niet op.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

een boek maken 06 feb 2020 16:41 #32413

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 773
Uit uw eerste bericht:
Ik vind het zodanig ingewikkeld, dat ik er geen gat meer in zie.

Ik raadt u, met uw blijkbaar beperkte computer kennis, aan om toch het aanbod van JayCee voor een TeamViewer sessie aan te nemen. Hij en anderen (waaronder mijzelf) hebben dit al tientallen keren uitgevoerd en u hoeft echt niet bang te zijn dat hij in uw persoonlijke zaken kaat spitten.
Verder na die sessie en het sluiten van TeamViewer kan men niet meer in uw PC kijken.

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Ramen Kerk Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau

een boek maken 06 feb 2020 19:06 #32420

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Aldfaer 7.2, Bonus, Firefox, Opera
  • Ontvangen bedankjes 672

H.J. van Putten schreef : Maar, het bestand in de bijlage is een leeg bestand. Het heeft maar een grootte van 1 kB. Dus dit lost mijn probleem helaas niet op.

Herlees de instructies nog eens aandachtig.

Mvg,

een boek maken 07 feb 2020 15:14 #32430

• H.J. van Putten
  • Ontvangen bedankjes 0
Goedemiddag allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Uiteindelijk ben ik nu zo ver, dat ik een keurige kwartierstaat in boekvorm kan maken.
Alleen, ik weet niet hoe ik zo'n boek op kan slaan in Word, zodat ik het verder eenvoudig kan bewerken.
Weet iemand, hoe dat moet ? Of kan dit niet in Aldfaer ?

een boek maken 07 feb 2020 15:38 #32431

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1137
Beste, ik wijs nog eens naar de allereerste bijdrage

Han Kortekaas schreef : Ga naar Tonen -> Rapporten -> Overige rapporten -> Bonus rapporten -> Exporteren -> MaakBoeken. Als u daar op klikt dan komt er ook een venster waar u de gebruikershandleiding kunt openen.
Heeft u verdere vragen dan hoor ik het wel.

Blijkbaar heeft u nu wel de juiste installatie, dus het advies is nog hetzelfde.

Han

een boek maken 14 feb 2020 14:30 #32638

• H.J. van Putten
  • Ontvangen bedankjes 0
Goedemiddag.
Het was inderdaad een hele zoektocht, maar ik ben nu zover dat ik een boek kan maken, in mijn geval van een parenteel, en dat ik dit boek met behulp van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kan converteren naar Word. Super. Alleen, ik krijg niet voor elkaar , dat ik ook de afbeeldingen zie. Ik krijg lege ruimtes met onder elke ruimte het onderschrift van de foto's. Heb inmiddels Irfanview geïnstalleerd, maar dat lost het probleem niet op.
Ik krijg een soort foutmelding met "Sjab2Word7.4 - Autoexec (Code), met daaronder een vele pagina's lang verhaal waar ik niets van begrijp en niets mee kan.
Er is één regel geel gemarkeerd met als tekst "If Asc(Selection.Text)= 12 or Asc (Selection Text) = 13 Then
Selection. InsertBefore (" ").
Wie helpt mij uit de problemen ?
Bij voorbaat dank.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.052 seconden
Gemaakt door Kunena