geen rapport

Meer
05 feb 2020 11:38 #32361 door Henk de Boer
geen rapport werd gestart door Henk de Boer
Aldfaer 7.2 overgezet van desktop naar laptop. Bij het genereren van een rapport verschijnt wel het venster, maar de groene baan is onmiddellijk aanwezig, met de aanduiding OK. Er komt echter geen rapport. Wat is er fout?
Op de desktop gaat alles goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
05 feb 2020 14:30 #32364 door Carel Plantagie
Beantwoord door Carel Plantagie in topic geen rapport
Moeilijk te zeggen met deze informatie:

Bij het overzetten kan een map vergeten zijn; heb je ook de Rapportuitvoer map gekopieerd of aangemaakt op dezelfde locatie als op de desktop? Zijn het exact dezelfde padnamen (of heb je deze aangepast en dit niet in de Instellingen van Aldfaer aangepast)?
Er kan een virusscanner actief zijn op de laptop, waarop nog niet is doorgegeven dat Aldfaer mappen mag aanmaken en bestanden mag wegschrijven.

Kortom, controleer je installatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
05 feb 2020 15:00 - 05 feb 2020 15:02 #32365 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic geen rapport
In aanvulling; u heeft wellicht alles van Aldfaer gekopieerd i.p.v. overnieuw geïnstalleerd en de eigen documenten zoals Stambomen en materiaal gekopiëerd van de DT naar de LT. Als dat zo is dan heeft u twee cruciale bestandjes foutief meegenomen;
C:\Aldfaer\Aldfaer.ini en C:\Aldfaer\Aldfaer.iniprogram , beide cofiguratiebestanden. Verwijder deze en start Aldfaer overnieuw.
Laatst bewerkt 05 feb 2020 15:02 door Han Kortekaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 feb 2020 15:10 #32409 door Henk de Boer
Beantwoord door Henk de Boer in topic geen rapport
Het werkt, maar niet zoals ik het had gewild. Alles is weg, en er komt een oud bestand van 4.2 voor in de plaats. Tot zover bedankt en we zoeken verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 feb 2020 16:30 #32412 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic geen rapport
Ik denk dat uw installatie onjuist is uitgevoerd
Installeer Teanviewer gratis versie en neem direct kontakt op (klik mijn naam voor e-mail adres)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
08 feb 2020 20:34 #32458 door Henk de Boer
Beantwoord door Henk de Boer in topic geen rapport
Alles werkt weer zoals het moet. Alle reageerders bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena