Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Verzenden stamboom

Verzenden stamboom 19 apr 2017 21:40 #16825

• Aito Post
  • Aito Post's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste Ondersteuner,

Ik wil mijn stamboom verzenden en verder door mijn zuster laten bewerken.

Kunt u mij daarmee begeleiden of verwijzen naar documentatie voor de juiste volgorde van handelen?

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Aito.
Discussie gesloten.

Verzenden stamboom 19 apr 2017 23:00 #16826

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Aldfaer 7.2, Bonus, Firefox, Opera
  • Ontvangen bedankjes 614
Beste Aito,

U vermeld niet of uw zuster Aldfaer als programma gebruikt.
Zo ja, kunt u haar een kopie van het stamboombestand bezorgen. Het bestand heeft de naam 'uwstamboomnaam.aldf'. Indien u een standardinstallatie hebt uitgevoerd kunt u dit bestand vinden in C:\Users\<gebruiker>\Documents\Aldfaer\stambomen.
In de plaats van het stamboombestand kan ook de laatste veiligheidskopie zijn. Dat bestand kunt u vinden in C:\Users\<gebruiker>\Documents\Aldfaer\veiligheidskopieën.

Zo niet, dan moet van uw stamboom een Gedcom-bestand gemaakt worden en bezorgen. Een Gedcom bestand kan gemaakt worden door in menu Bestand een Exporteer Gedcom uit te voeren. Voor meer details hierover kunt u de Help, via Help > Documentatie of sneltoests F1, raadplegen en zoeken op 'Een GEDCOM-bestand maken'
Mvg,
Last Edit: door JayCee.
Discussie gesloten.

Verzenden stamboom 20 apr 2017 11:16 #16827

• Frank
  • Frank's Profielfoto
  • actieve gebruiker met W10
  • Ontvangen bedankjes 69
ter aanvulling

indien u er ook actes en afbeeldingen in hebt zitten vergeet dan ook niet het vinkje te zetten als u deze gegevens mee wilt geven aan uw zuster.

Zie Extra-> instellingen ->gedcom export-> zet alle vinken aan of zet hier na uw eigen keuze een vinkje uit als u iets niet mee wilt geven in het gedcom bestand.
In Noord-Brabant op zoek naar de laatste stamgrootouders in de 11de generatie van onze kinderen.

Positief kritisch anders denkend waardoor diverse Aldfaer sjablonen verbeterd of hierdoor ontwikkeld zijn. Bekijk mijn website voor de mogelijke uitdraaien.

6.2 / 7.0 / RC / 7.2

Beste groet,
Frank
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.037 seconden
Gemaakt door Kunena