Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

28 jan 2019 21:12
#27334
Ik heb er heel veel foto's in staan en ook heel veel documenten, zoals gezinskaarten, trouwaktes noem maar op....

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

28 jan 2019 21:41 - 28 jan 2019 21:47
#27335
Ik heb nu een vinkje gezet om slechts 1 foto te gebruiken, vind het wel jammer
Laatst bewerkt 28 jan 2019 21:47 door Frans de Wit.

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 08:07 - 29 jan 2019 08:12
#27338
Frans,
Link naar je website geeft 404 error
En, ik heb hetzelfde probleem, ondanks intern geheugen vergroten en afbeeldingen verkleinen. Het helpt maar lost het niet 100% op in de interne browser. Na de wereldbol aanklikken en weergave in de Internet browser is het veel beter
Laatst bewerkt 29 jan 2019 08:12 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 19:32
#27342
Vanmiddag kreeg ik dezelfde 2 meldingen die de heer de Wit ook heeft gehad. Als ik de stamboom wil verwijderen komt de melding: dit item bevindt zich niet langer in in c:\gebruiker.....\stambomen. Dus kon ik niet verwijderen want was niet meer aanwezig. Heb vorig jaar ook al eens dit probleem gehad. Toen gelukkig nog een andere versie teruggevonden waar ik verder mee kon. Maar ik denk als je netjes afsluit en ja antwoordt op bewaren en wilt u een veiligheidskopie maken dat ik dan niks verkeerd gedaan heb. Wat wel aan de orde geweest kan zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker is dat het programma 2 keer openstond, dan wel ik 2 keer heb opgestart. Wel heel jammer want ik had vanmiddag juist weer een aantal aanpassingen/toevoegingen gedaan. Graag uw reactie.
Vriendelijke groet,
Hennie

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 19:58
#27343
Bedoel je deze: frans-de-wit.nl/ dan wordt hij bij jou misschien als onveilig beschouwd door windows, omdat die s niet achter de http staat. zover als jij beschrijft om te kijken in de browser haald die net niet. Krijg ik al gelijk een melding, dat er iets mis is. Ik vind het echt niet leuk meer hoor, dit is al de derde keer dat ik een oudere bestand moet terug in lezen, om vervolgens zoveel duizend personen kwijt te zijn. Ik vind aldfaer heel erg onstabiel worden.

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 20:00
#27344
Kreeg ook de volgende melding:
Kan dit item niet vinden

Dit item bevindt zich niet langer in c:\gebruikers\hennie\documenten\Aldfaer\stambomen. Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw.
_0xADFAE350_ etc. met een bestandsicoontje en 2 toetsen "opnieuw proberen" en "Annuleren"

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 20:05
#27345
Ik heb dit nu al drie keer eerder meegemaakt, wordt er echt een beetje moedeloos van hoor. Ik ben nog steeds ruim 1600 personen kwijt. En naar gebleken is dat aldfaer al weken bezig was om reserve bestanden weg te schrijven, die hij achteraf gezien ook al niet terug kon lezen. Dan denk ik nu slaat ik continue elke verandering op, laat continue hem nakijken en telkens een reserve bestand maken. En dan gaat het toch iedere keer mis. Ik wordt daar echt niet blij van hoor. Eerst lag het er aan dat ik aldfaer voor de zekerheid op een aparte hard disk had laten zetten, om juist de gegevens veilig te stellen. Toen moest ik op advies van het aldfaer team het in de root van C: te zetten, ook weer gedaan. Ik gebruik een aparte schijf voor mijn foto's op te slaan, die lees ik dan in aldfaer en die zet weer een copie in zijn eigen aldfaer materiaal map, dat heb ik op weer een andere schijf de back-ups weg laten schrijven. En dan maak ik daar ook weer een back-up van op een externe schijf. Nee ik wordt nog steeds niet blij van deze problemen hoor. Jij ook sterkte man
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

29 jan 2019 21:06
#27346
@ HAJ
Gaarne volledige informatie verstrekken want met uw melding kan ik in ieder geval niets aanvangen.
Als een ander dat wel kan, ga u gang.

@ Frans
Ik gebruik de weblink die in uw profiel staat en ik dacht dat uw probleem, gezien uw bericht aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/4256-ik-k...l-niet-nu.html#27315 was dat niet al het materiaal getoond wordt, dus waar moet ik nu op reageren ?

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

30 jan 2019 00:11
#27349
HAJ schreef : ...Wat wel aan de orde geweest kan zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker is dat het programma 2 keer openstond, dan wel ik 2 keer heb opgestart...
Aldfaer tweemaal opstarten kan maar niet met dezelfde stamboom.
Het "verloren" stamboombestand ook niet gevonden met 'zoek aldfaer bestanden'?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

30 jan 2019 00:15
#27350
Frans,
Hoeveel is het aantal veiligheidskopieën in de instellingen?

Lees meer

Re: ik kreeg bij correct afsluiten de volgende 2 foutmeldingen

30 jan 2019 09:12 - 30 jan 2019 09:15
#27352
Hallo Jaycee,
Het bestand wel gevonden maar daar kan aldfaer niks mee. Kreeg gisteren soortgelijke 2 meldingen die de heer de Wit ook kreeg. En bij veiligheidskopie terugzetten melding nummer 3.
Zie de 3 bijlagen

Bijlagen:

Laatst bewerkt 30 jan 2019 09:15 door HAJ.

Lees meer

Re: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

30 jan 2019 09:24
#27353
100

Gemaakt door Kunena