Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Ik kreeg de hele dag al foutmeldingen bij het openen, lukte telkens wel. Niet nu

ik kreeg bij correct afsluiten de volgende 2 foutmeldingen 30 jan 2019 11:02 #27357

• HAJ
  • HAJ's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
derde bijlage
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

ik kreeg bij correct afsluiten de volgende 2 foutmeldingen 30 jan 2019 12:28 #27358

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Afwezig
  • Ontvangen bedankjes 676
Hennie,
Ik neem aan dat u die meldingen kreeg bij opstarten en niet bij afsluiten.
Helaas betekent dit dat het bestand onherstelbaar beschadigd is en hoop ik dat u, zoals al herhaaldelijk vermeld, het aantal v-kopies verhoogd heeft tot rond 100.

Als u met Windows10 werkt en afhankelijk van uw gebruikstijden raad ik u aan de instellingen van gebruikstijden aan te passen opdat Microsoft met zijn vingers van uw PC moet afblijven.

Opmerking: als u een communicatie in een bericht begint, blijf bij dat bericht en wissel niet tussen de diverse berichten op het forum
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
Last Edit: door Ruud de Ruiter.

ik kreeg bij correct afsluiten de volgende 2 foutmeldingen 30 jan 2019 15:51 #27366

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1019

HAJ schreef : derde bijlage

Deze melding geeft aan dat u Aldfaer met de Taakbeheer heeft beeindigd. het is de weergave van een tijdelijke map

Sluit Aldfaer af en kijk eens in de map(pen) waar de stambomen bewaard worden of daar no bestandsresten staan die met die lettercombinatie begint.

Han

ik kreeg bij correct afsluiten de volgende 2 foutmeldingen 30 jan 2019 15:55 #27368

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1019

HAJ schreef : Hallo Jaycee,
Het bestand wel gevonden maar daar kan aldfaer niks mee. Kreeg gisteren soortgelijke 2 meldingen die de heer de Wit ook kreeg. En bij veiligheidskopie terugzetten melding nummer 3.
Zie de 3 bijlagen

Meestal is een foutmelding met " _kp.alf " niet te herstellen; ik druk me wel eens uit dat het nooit te herstellen is. Maar niet geschoten is nooit raak. Dus u kunt het bestand naar mij sturen; klik op mijn naam voor het emailadres.

Han

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.036 seconden
Gemaakt door Kunena