Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: probleem na overname van mijn laptop door een van jullie forum leden

probleem na overname van mijn laptop door een van jullie forum leden 08 feb 2019 15:33 #27518

• Boumans
  • Boumans's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Jay Cee heeft mijn laptop overgenomen via TeamViewer om problemen met mijn stambomen in Aldfaer op te lossen en dat zou gelukt zijn. Hij zou als hij klaar was het geheel afsluiten (dus ook de laptop) omdat dat nog niet direckt kon en ik snel weg moest om mijn kleinkind op te halen. En toen ik terug kwam thui zag ik net het beeldscherm uit gaan dus dacht ik dat Jay dus net klaar was was maar een half uur later wilde ik de laptop weer aan zetten en dat lukte volgens mij maar ik had geen beeldscherm meer dus kon niets zien maar wel iets horen en de muis gaf ook een lichtje. Maar ik heb geen beeld en ik heb zelf dus niets kunnen afsluiten en niets kunnen bekijken hoe Jay het heeft opgelost. Kan iemand mij zeggen of er met het afsluiten door Jay iets is verkeerd gegaan want ik kan hem ook niet meer bereiken en zit nu dus op de laptop van mijn vrouw. Aub. weet iemand iets wil die dat dan snel laten weten op dit e-mail adres(Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
Discussie gesloten.

probleem na overname van mijn laptop door een van jullie forum leden 08 feb 2019 17:11 #27521

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Afwezig
  • Ontvangen bedankjes 676
Heb net een mailtje gestuurd. Op batterij en deze leeg ?
Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
Last Edit: door Ruud de Ruiter.
Discussie gesloten.

probleem na overname van mijn laptop door een van jullie forum leden 08 feb 2019 18:37 #27526

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1019
Boumans,
het is netter om contact met JayCee op te nemen; hij heeft immers handelingen gedaan en een interruptie is dan aan hem en geen ander. U heeft toch ook het emailadres van JayCee??
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JayCee
Han

Discussie gesloten.

probleem na overname van mijn laptop door een van jullie forum leden 08 feb 2019 20:47 #27531

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Firefox , Aldfaer 7.0, Bonus
  • Ontvangen bedankjes 574
Het resultaat is te lezen in dit bericht.
De oorzaak lag bij foutieve instellingen voor de bestanden en veiligheidskopieën alsook het gebruik van OneDrive.
Deze draad mag gesloten worden.
Mvg,
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.036 seconden
Gemaakt door Kunena