Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Huwelijken worden steeds weergegeven als onbekende relatievorm

Huwelijken worden steeds weergegeven als onbekende relatievorm 13 feb 2019 18:27 #27640

• Wilson
  • Wilson's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Goedendag,

ik heb het volgende probleem. Huwelijken worden weergegeven als 'onbekende relatievorm'. Ik heb ze ingevoerd als huwelijk maar op de een of andere manier worden ze weergegeven als 'onbekende relatievorm'. Het is ook niet mogelijk om de relatievorm te wijzigen in huwelijk.
Als ik bij één relatie een extra partner (dummie) toevoeg wordt de andere relatie wel weer goed weergegeven (met de juiste datum, dus de info is er op de achtergrond nog wel). En alle andere relaties ook.
Maar dan ben ik met andere invoer bezig en ineens staan alle huwelijken weer op 'onbekende relatievorm'

Wie kan hier iets over zeggen? Is dit een bekend probleem?

Nog wat achtergrondinformatie. Ik heb deze stamboom in 2006/2007 voor het laatst bewerkt. Afgelopen zondag de bestanden weer geopend (met een sprong via versie 6.2). Alles lijkt er goed in te staan, behalve dus het probleem met de relaties.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Wilson Broeksema

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Last Edit: door Wilson.

Huwelijken worden steeds weergegeven als onbekende relatievorm 13 feb 2019 18:43 #27642

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • aanwezig
  • Ontvangen bedankjes 676
2006/2007 het kan zijn dat de versie waaronder gewerkt werk een update via Aldfaer 3.5 nodig was.
Zie: www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf

Begin met het volgende om te kunnen vaststellen aan de hand van het bestand, welke versie Aldfaer destijds gebruikt werd.

Als je extern geheugen media gebruikt, sluit deze aan
Start Aldfaer en doe Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden
Zet alle vinken en klik Zoek.
Als klaar Opslaan en stuur mij dat toe voor analyse (klik mijn naam voor het e-mail adres)

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
Last Edit: door Ruud de Ruiter.

Huwelijken worden steeds weergegeven als onbekende relatievorm 18 feb 2019 12:19 #27710

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • aanwezig
  • Ontvangen bedankjes 676
Onvangen versie 3.5 VK omgezet naar Versie 7.0 en teruggestuurd
Huwelijken worden hu normaal weergegeven
Geen idee wat/hoe het probleem veroorzaakt was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Wilson

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.033 seconden
Gemaakt door Kunena