Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: update 10 maart 2019

update 10 maart 2019 10 mrt 2019 23:01 #28187

• Buitendijk
  • Buitendijk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1
Geachte heer van de Ploeg, zeer hartelijk dank dat u mij nog op dit tijdstip wil berichten hierover, dank daarvoor!
Ik ben blij om te horen waar het euvel zich bevindt en dat u het gaat oplossen, ik zal uiteraard de updates in de gaten houden, nogmaals dank.

Met vriendelijke groet, Dhr. G.A.H. Buitendijk.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

update 10 maart 2019 15 mrt 2019 11:56 #28377

• Taede Rispens
  • Taede Rispens's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb hetzefde probleem, Popup scherm komt na enkele seconden pas op, typen gaat erg moeizaam
Kortom De gong is derút.
Mogelijk dat mijn 273.00p personen ook wat vertraging veroozaken?
Had ik bij de vorige versie geen last van
Taede

update 10 maart 2019 15 mrt 2019 12:35 #28381

• Buitendijk
  • Ontvangen bedankjes 1
Goedendag heer Rispens, ja klopt en de snelheid waarmee ik werk is dat soms heel vervelend je moet namelijk wachten, maar volgens Dhr van de Ploeg is het euvel bekend bij hun en er wordt aan gewerkt, een update datum kon hij mij niet geven maar ik verwacht deze wel binnenkort.
Als het te maken heeft met het aantal personen in je bestand dan moeten er meer mensen last van hebben, dat aantal personen wat alleen maar toeneemt is niet zozeer de drijfveer maar het overkomt je zeg maar ha ha.
Zeker als je "losse" familieleden ontdekt in je bestand en deze gaat koppelen, als het klopt uiteraard, en ja dan neemt je aantal personen wel toe maar dat is inherent aan dit geheel.
Succes en hopende dat de update niet al te lang op zich laat wachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Taede Rispens

update 10 maart 2019 15 mrt 2019 14:51 #28385

• Buitendijk
  • Ontvangen bedankjes 1
Geachte heer, er is nog een ander probleem wat ik vergeten was te melden en dat is het volgende, als men plaatsnamen wil gaan aanpassen dan duurt dit zeer lang eer het balkje compleet is geladen, zie afbeelding.
Met andere veranderingen in het "onderhoudsmenu" zijn weinig tot geen problemen deze verlopen redelijk snel maar sommige hiervan vertonen dezelfde "kuren" als met de plaatsnamen maar de laatste spant wel de kroon.
Bijlagen:

update 10 maart 2019 15 mrt 2019 19:56 #28397

• Taede Rispens
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik bedoelde 273.000 personen

update 10 maart 2019 15 mrt 2019 20:06 #28399

• Buitendijk
  • Ontvangen bedankjes 1
ha ha ja dat had ik wel begrepen een slippertje op het toetsenbord maak ik ook weleens.
Ik hou het niet echt bij maar toen deze vertraging optrad na de update dacht ik in eerste instantie "goh is mijn bestand wellicht te groot" maar dat is onzin het is alleen maar tekst in feite.
Hopende dat de update niet al te lang op zich laat wachten.

update 10 maart 2019 02 apr 2019 13:33 #28684

• Buitendijk
  • Ontvangen bedankjes 1
Geachte heer van de Ploeg, ik heb de update van jl direct geïnstalleerd en jawel het programma werkt weer als vanouds, geen haperingen meer etc. dank voor het oplossen van het probleem, nu kunnen we weer vol aan de bak a.h.w.

PS. het mocht dan wel 1 april zijn dat deze update kwam maar het bleek inderdaad geen grap te zijn!! ha ha ha ha

update 10 maart 2019 02 apr 2019 13:57 #28685

• Taede Rispens
  • Ontvangen bedankjes 0
Een hele verademing dat de laatste update weer een geweldig resultaat laat zien, ik stond op het punt om 6.x maar weer te downloaden, maar ben hier heel blij mee.
m.v.g. en dank.
Taede Rispens

update 10 maart 2019 02 apr 2019 14:07 #28686

• Buitendijk
  • Ontvangen bedankjes 1
Beste Taede Rispens, maar goed dat je niet die 6.2 versie opnieuw hebt geïnstalleerd want alles wat je met de nieuwe versie 7.0 of 7.2 hebt ingevoerd wordt niet meer herkend door 6.2 of een nog oudere versie.
Het was best wel even slikken zo af en toe als je moest wachten totdat het programma de woorden had neergezet a.h.w. je bent toch een bepaalde snelheid gewend nietwaar en soms is dat ergerlijk, maar goed ik ben er ook heel blij mee dat alles nu weer is opgelost en zoals ik meldde "ik kan weer vol aan de bak", moet alleen even kijken of in het onderhoudsmenu of daar wel alles naar behoren werkt want ook daar zaten vertragingen in etc. zoals bij plaatsnamen, notities en nog een paar onderdelen, het probleem daar is of hopelijk was dat het programma vastliep, een tip, NIETS doen laat het maar gaan, duurt even maar hersteld zich weer vanzelf dat is mijn ervaring ermee, ga straks weleens kijken of die problemen ook opgelost zijn.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.043 seconden
Gemaakt door Kunena