Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Tweeling

Tweeling 13 apr 2019 14:48 #28914

• Kris
  • Kris's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb iemand die een tweeling heeft. Ik heb deze ingegeven met de dezelfde geboortedatum en hetzelfde geboorte-uur. Als ik dan bij de vader en ook bij de moeder kijk staat er maar 1 van de tweeling in het overzicht bij het tabblaadje persoon. Dit is de plaats waar de er staat op die leeftijd iemand geboren op die leeftijd grootvader gestorven enz.
Hoe los ik dit op? en kan ik in aldfaer aangeven dat het om een tweeling gaat?

DankU
Kris.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tweeling 13 apr 2019 15:03 #28915

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Firefox , Aldfaer 7.0, Bonus
  • Ontvangen bedankjes 574
Een test gemaakt en alles is bij mij juist. Kijk de gegevens nog eens na. Plaats de tweeling één voor één in het hoofdvenster en controleer de gegevens in de tab persoon, zou identiek moeten zijn.

Ter zijde:tijdstip van geboorte heeft geen invloed, doch beiden op dezelfde is merkwaardig.:)

Mvg,

Tweeling 13 apr 2019 16:52 #28916

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 676
Tweeling met zelfde geboorte uur is (zijnde vader van een tweeling) onmogelijk. Er is altijd een verschil in geboortetijd.

Er is geen specifiek veld voor aanduiding tweeling of meerling. Mijn benadering is in de notitie van tabblad persoon een vermelding te maken b.v. tweeling met Jan en bij Jan tweeling met Kees. In het geval van een "meer"ling de namen van de andere kinderen vermelden.

Je weergave probleem is waarschijnlijk het gevolg van een verkeerde invoer.

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.040 seconden
Gemaakt door Kunena