Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 okt 2019
HCC!genealogiedag in CODA Archief Apeldoorn
Zaterdag, 26 oktober 2019, 10:30 - 16:00
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Kan stamboom niet meer openen

Kan stamboom niet meer openen 10 okt 2019 15:41 #30510

  • Wim Hobers
  • Wim Hobers's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste mensen,
Nadat mijn laptop Windows 10 had bijgewerkt (had ik het maar niet gedaan) opent mijn stamboom niet meer.
Ik krijg nu de melding:
"de stamboom kan niet worden geopend; Controleer of de schijf vol is, of dat er niet op de schijf geschreven mag worden"
Ik (digibeet) raak toch altijd wat lichtelijk in paniek. 25-jaar onderzoek?
Wat kan ik doen?
Groet,
Wim Hobers

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Kan stamboom niet meer openen 11 okt 2019 09:24 #30514

  • Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 4374
  • Ontvangen bedankjes 1065
Wim,
uit vorige berichten blijkt dat je bezig was met een niet-standaard installatie omdat je het over een D:\ schijf hebt. Als dat nog zo is komt nu de vraag of je toevallig Aldfaer nog open had staan op moment dat W10 update verwerkt werd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Wim Hobers

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Han

Kan stamboom niet meer openen 11 okt 2019 11:15 #30520

  • Wim Hobers
  • Wim Hobers's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste Han,
Ik was al opgelucht toen ik zag dat je had gereageerd. Ik was nog opgeluchter toen ik zag dat ik mijn stamboom weer "gewoon" kon openen. Toen ik vanmorgen mijn laptop aanzette om je te antwoorden begon hij toen pas de updates bij te werken. (Gisteren niet) Daarna bleek mijn stamboom het weer als vanouds te doen.
Om je vragen te beantwoorden: Ik had volgens mij Aldfaer afgesloten voordat ik de updates downloadde. Het Aldfaer programma staat nu gewoon op de C. Ik heb de vorige keer hulp gehad van een collega van je die mijn laptop online heeft overgenomen en mijn probleem heeft opgelost.
Ben ook altijd blij met jouw hulp.
Hartelijke groet,
Wim Hobers

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Last Edit: door Wim Hobers.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.036 seconden
Gemaakt door Kunena