Import probleem, groot bestand.

• W.S.M.Fakkeldij
  • Onderwerp Auteur
Meer
17 juli 2020 11:30 #36211 door W.S.M.Fakkeldij
Import probleem, groot bestand. werd gestart door W.S.M.Fakkeldij
Ik werk al jaren met Aldfaer, tot voor kort altijd met veel plezier. Nu heb ik in de loop van de jaren in totaal 5 stamboom bestanden opgebouwd, gesplitst in de diversen uitgangsnamen. Deze 5 bestanden staan op een USB stick, na dat mijn PC defect is geraakt heb ik een nieuwe PC aangeschaft ( Windows 10 ), is het voor mij mogelijk om 4 van de 5 bestanden opnieuw te importeren, maar juist het grootste bestand ( ± 13.000 personen ) komt niet meer over. Is hier nog wat mee te doen of moet ik die jaren werk maar als verloren beschouwen en verder gaan met de andere bestanden?
P.S; Dit bestand is in de loop van de jaren al diversen malen opnieuw geïmporteerd, zonder een enkel probleem, maar nu!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
17 juli 2020 11:45 #36212 door Francke
Beantwoord door Francke in topic Import probleem, groot bestand.
Als u over importeren spreekt, denk ik aan een GEDCOM bestand, maar heeft u geen VK's van uw stambomen die u kunt gebruiken?

• W.S.M.Fakkeldij
  • Onderwerp Auteur
Meer
17 juli 2020 12:42 #36213 door W.S.M.Fakkeldij
Beantwoord door W.S.M.Fakkeldij in topic Import probleem, groot bestand.
ik maak altijd automatisch een VK, maar om eerlijk te zijn, geen idee waar die terecht komen, maar ik ga zoeken en wie weet.

Meer
17 juli 2020 13:52 - 17 juli 2020 13:53 #36214 door De Coster René
Beantwoord door De Coster René in topic Import probleem, groot bestand.
De veiligheidskopien staan normaal onder "Documenten/Aldfaer/VK".

En hoe staan de stambomen op de USB ?
Zijn dit .ALDF bestanden ? Dan spreekt men niet van importeren maar van 'openen' of eerst verplaatsen naar map "Documenten/Aldfaer/Stambomen" en dan openen.

U kunt ook altijd een 'Bestand/Zoek Aldfaer bestanden' doen.