Afgesloten discussies van de helpdesk

Access violation at address 00874728 inmodule 'Ald

• ton van steenoven
  • Auteur
Lees meer

Access violation at address 00874728 inmodule 'Ald

10 feb 2015 14:03
Bij de opstart vandaag van een bestaande stamboom kreeg ik melding van het ontbreken en niet kunnen herstellen van een foutief/gemist _kp bestand in de map _?????? (stond een geheugenadres oid in) Heb met de laatste veilighheidskopie de zaak weer aan de gang gekregen. Bezig zijnd met de invoer van nieuwe (opnieuw) gegevens krijg ik nu een foutmelding (Zie onderwerp) en bijlage.

Graag verklaring/advies.

Bijlagen:

Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Access violation at address 00874728 inmodule 'Ald

10 feb 2015 18:18 - 23 feb 2015 13:40
Ton, op de een of andere manier is uw Aldfaer.cfg bestandje toch corrupt geraakt. De laatst toegexonden veiligheidskopie kon gewoon door mij geopend worden. (die had ik eerst verwijderd maar toch even bekeken)

Dus advies is

1. open Aldfaer
2. ga naar instellingen bestanden
3. noteer de instellingen
4. sluit Aldfaer
5. surf naar het bestandje Aldfaer.cfg in de root van uw installatie
6, verwijder Aldfaer.cfg
7. Start Aldfaer
8. kijk naar de Instellingen en wijzig eventueel naar de onder .3 genoteerde instellingen
9. ga naar Bestand - > Zoek Aldfaer bestanden en klik op de meest recente
10. Klik Open stamboom.

Indien dit draadje wordt gebruikt voor oplossing van een Access Violation, vergeet dan niet het adres door te geven wat in het foutbericht vermeld staat!!
Laatst bewerkt 23 feb 2015 13:40 door Webmaster.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ton van steenoven
Onderwerp is gesloten.
  • ton van steenoven
  • Auteur
Lees meer

Re: Antwoord

10 feb 2015 21:08
Han,

Het werken met de veiligheidskopie (jongste als verzonden) geeft bij herhaald afsluiten en openen geen problemen meer. De aangeleverde procedure zal ik ter harte nemen en als instructie in voorkomend gevalgebruiken.
Hartelijk dank,

Groeten,

Ton
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena