Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Verwerking Smart Matches

Verwerking Smart Matches 25 mei 2015 15:50 #6355

• Bert Prins
  • Bert Prins's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Dag forumleden,
Zelf ben ik nieuw op dit forum, maar sinds 2004 enthousiast gebruiker van Aldfaer. Het laatste jaar heb ik mijn vrije tijd aan andere hobby's besteed, sinds kort de draad weer opgepakt en de nieuwe versie 6.1 geïnstalleerd. De Smart Matches met MyHeritages vielen natuurlijk op en daar ben ik enthousiast over.
Ik vraag me alleen af hoe ik tot een optimale werkwijze kan komen. Daarom wat vragen:
  1. Het lijkt erop dat gevonden Smart Matches niet worden overgenomen, dus handmatig in Aldfaer moeten worden aangepast. Klopt dat?
  2. In een online stamboom op MyHeritage kunnen gevonden matches wèl worden overgenomen, het gevolg is dan dat de lokale Aldfaer-versie gaat achterlopen. Het zou dus helpen als er op enige manier gesynchroniseerd kan worden. Is dat mogelijk en hoe werkt dat?
  3. MyHeritage levert het gratis programma Family Tree Builder, mèt synchronisatie-tool. Ik heb het nog niet gebruikt, maar dàt lijkt de oplossing. Het liefst blijf ik echter Aldfaer gebruiken; want ik ben er aan gewend en vind het prettig werken. Wat is een goede werkwijze waarmee deze problemen verholpen zijn?
bij voorbaat hartelijk dank
groet
Bert
Discussie gesloten.

Verwerking Smart Matches 25 mei 2015 16:23 #6359

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Administrateur
  • Administrateur
  • Ontvangen bedankjes 1099
Bert
1. deze worden niet overgenomen; dient uitsluitend ter informatie
2. er is geen synchronisatie
3. naar ik meen is dit gratis tot een aantal records, daarna betalen. Aldfaer is gratis en blijft gratis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Prins
Han

Discussie gesloten.

Verwerking Smart Matches 25 mei 2015 18:08 #6364

• Bert Prins
  • Bert Prins's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Dag Han,
Hartelijk dank voor je heldere antwoord.
Ik ga gewoon op de oude voet verder en kijk het in de praktijk even aan.
groet
Bert
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.035 seconden
Gemaakt door Kunena