Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Myheritage Smart record matches

Myheritage Smart record matches 20 dec 2015 15:40 #9740

• Hans van Melis
  • Hans van Melis's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Myheritage Smart record matches

Blijkt mijn IPadres op de blacklist gezet te hebben. Ik dacht eerst aan cookies. Maar nu ik aldfaer 6.1 instaleerde op mijn nog maagdelijke W10 Knipperde de smart record matches PHP onmiddelijk weg en werd vervangen door www.myheritage.nl/
Voor mijn website www.sigarenfabriekn.nl zoek ik sigarenfabrikantjes in eindhoven en omgeving. De extra informatie was makkelijk maar blijkbaar heb ik te vaak gekeken.
Het maandelijke bedrag kan ik niet missen voor een kleine toevoeging.
Discussie gesloten.

Myheritage Smart record matches 20 dec 2015 17:36 #9743

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Administrateur
  • Administrateur
  • Ontvangen bedankjes 1099
Hans,
als ik jouw bericht lees dan is het net alsof je met de vinger naar MyHeritage legt dat MH jouw IP-adres op een blacklist gezet heeft.

Zo werkt het niet. Als een e-mail/website zèlf regelmatig spam verspreidt dan kan dat adres op de black-list gezet worden. Overigens ben je een 'e' vergeten in de link.
Han

Last Edit: door Han Kortekaas.
Discussie gesloten.

Myheritage Smart record matches 20 dec 2015 20:33 #9746

• Hans van Melis
  • Hans van Melis's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik verstuur mijn e-mail via g-mail, ik heb geen eigen e-mail server. En ja ik wijs naar MH! Ik zoek een verklaring voor het automatisch doorsturen, zonder een foutmelding, van record matches naar de MH inlogpagina. Cookies heb ik al uitgesloten. Ik ben een nieuwe W10 gebruiker.

MH wil mij niet (meer) kennen een andere reden kan ik niet bedenken
Last Edit: door Hans van Melis.
Discussie gesloten.

Myheritage Smart record matches 21 dec 2015 00:09 #9748

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Administrateur
  • Administrateur
  • Ontvangen bedankjes 1099
Hans,

lees dit artikel hoe kom ik op een blacklist en dan begrijp je misschien dat het altijd van jou af moet komen.

Daarnaast adviseer ik je om de PC uit te zetten als die niet nodig is.

Ook moet je eens naar jouw Configuratie -> Internet opties kijken om idere keer als je een website bezoekt naar een nieuwe versie van de pagina te laten kijken.
Han

Discussie gesloten.

Myheritage Smart record matches 05 jan 2016 15:52 #9964

• Maria Leclair
  • Maria Leclair's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik heb een algemene vraag m.b.t. de werking van de smart record matches van MyHeritage en mijn Aldfaer stamboom.
Een vriendin van mij beweert dat, wanneer je smart matching hebt ingeschakeld op Aldfaer en er matches gevonden worden, MyHeritage ongevraagd gegevens invoert in mijn Aldfaer scherm.
Stel ik heb een geboortedatum van een persoon nog niet ingevoerd, MyHeritage heeft via een smart match wél een geboortedatum, dan wordt die datum ongevraagd op mijn scherm ingevoerd.
Omdat ik me niet kan voorstellen dat zoiets kan gebeuren zou ik hier graag zekerheid over willen hebben.

Maria Leclair.
Last Edit: door Maria Leclair. Reden: tikfout
Discussie gesloten.

Myheritage Smart record matches 05 jan 2016 16:08 #9966

• Hans Weggemans
  • Hans Weggemans's Profielfoto
  • W10, FF, Aldfaer 7.2, Webtrees 1.7.16 (website)
  • Ontvangen bedankjes 165
Marie,

Kijk eens in de help van Aldfaer, tabblad Index, Online diensten voor meer info over SmartMatching.

Er wordt door SmartMatching niets in je database ingevoerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Maria Leclair
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.037 seconden
Gemaakt door Kunena