Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Tekst in tabblad "feiten".

Tekst in tabblad "feiten". 10 jan 2016 10:06 #10085

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 731
Getest:
In de tab Persoon, Feiten en Verwanten komen deelschermen voor en de scheidingen laten zich normaal verslepen en behouden die nieuwe plaats en springen niet terug.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat bij u Aldfaer niet in C:\Aldfaer is geïnstalleerd maar in C:\Program Files en dat mag in Win versies na XP niet meer
Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Ramen Kerk Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
Discussie gesloten.

Tekst in tabblad "feiten". 10 jan 2016 21:50 #10096

• C. van de Ven
  • C. van de Ven's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Aldfaer.exe is bij mij zowel op de pc als de laptop geïnstalleerd in C:\Aldfaer. Ik meen me te herinneren dat bij de installatie ook een waarschuwing daaromtrent was bijgevoegd cq te lezen.
Discussie gesloten.

Tekst in tabblad "feiten". 15 jan 2016 17:22 #10154

• C. van de Ven
  • C. van de Ven's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
De scheidingen in (alle) deelschermen laten zich inderdaad verslepen én behouden, behalve bij de uiterst linker en rechter zijkant van het hoofdscherm. Als je in de tab "feiten" op de witte inhoudbalk rechts bovenin gaat staan, verschijnt er een scheidingssleepteken wat suggereert dat de rechter zijkant van het deelscherm kan worden verplaatst, doch het wordt niet behouden. Dit geldt óók voor de witte persoonbalk in de tab "verwanten". Bovendien verschijnt in dezelfde tab op de grijze verwantenbalk eveneens een (ander) scheidingssleepteken rechts bovenin, en blijft het gesleep ook hiér niet behouden. In de tab "persoon" is de rechter zijkant van het deelscherm gefixeerd. Aan de uiterst linkse zijde kan er überhaupt niets gesleept worden, maar dat zou mijns inziens ook nergens toe dienen.
Discussie gesloten.

Tekst in tabblad "feiten". 16 jan 2016 17:25 #10183

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 731
Klopt dat die cursur aan de uiterst rechter zijde verschijnt maar waarom zou dat verslepen behouden moeten worden? Er is niets extra aan te bieden aan de rechter zijde en dus logisch dat dit niet reageert. Aan de linker zijde kan ik een dergelijke cursor niet te voorschijn toveren. Niet bij een volscherm en ook niet bij een deelscherm
Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Ramen Kerk Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.037 seconden
Gemaakt door Kunena