Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: stamboom op aldfaer en my heritage

stamboom op aldfaer en my heritage 11 jan 2016 12:42 #10098

• maronier
  • maronier's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Jaren gelden ben ik begonnen met mijn stamboom op my heritage. Na de ontdekking van aldfaer ben ik overgestapt naar aldfaer en heb de stamboom daarop uitgebreid. Ik heb de pagina on line diensten gelezen maar heb de volgende vragen:
1. moet ik een abonnement bij my heritage nemen om gegevens uit te wisselen
2. wat zijn de ervaringen van de aldfaer gebruikers en welke abonnementen zijn gebruikt
3. om mijn stamboom te delen met Familie biedt MH een goede mogelijkheid. als ik deze mogelijkheid wil gebruiken moet ik dan mijn complete aldfaer stamboom naar MH of is er een andere mogelijkheid In Aldfaer.
Alvast bedankt
Peter Maronier
Discussie gesloten.

stamboom op aldfaer en my heritage 11 jan 2016 22:52 #10115

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Administrateur
  • Administrateur
  • Ontvangen bedankjes 1099
1. u heeft alleen een abonnement nodig om volledige inzage te krijgen van de matches. Er is, behoudens matching, geen uitwisseling van gegevens. Zowel Aldfaer als MH kunnen gegevens uitvoeren/importeren door gebruik van de gedcom methode.
2. ik heb geen abonnement maar kijk wel af en toe of er matches zijn. Of je verder wilt gaan is geheel afhankelijk van de eigen verzameling. Mijn stamboom heeft nu 18.000 naamgenoten en MH heeft geen toevoegingen voor mij.
3. Aldfaer kent geen Internet database uitwisseling zoals MH. Met Aldfaer daarentegen kunt u wel een eigen website creëren die door uw familie (en anderen) bezocht kan worden.
Han

Discussie gesloten.

stamboom op aldfaer en my heritage 14 jan 2016 22:49 #10135

• Richard Meijer
  • Richard Meijer's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
zelf gebruik ik al jaren Aldfaer, deze is op dit moment voor mij het beste programma, na de laaste update is er zelfs nu een koppeling met MH, met de groene vierkantjes , waarbij de nummers het aantal smartmatches zouden zijn, op zich leuk, maar omdat Aldfaer totaal gratis is en ik in middels een personenlijst heb a 6000 personen. is MH met zijn beperking van de gratis tot 250max niet echt een optie, daar ik dan een flink abonnement zou moeten nemen op MH om mijn gehele stamboom daar op te kunnen plaatsen.

op dit moment gebruik ik MH enkel met kleine stukken Gedcom bestandjes steeds toe te voegen, om te zien of er ergens nog smartmatches zijn die ik nog mis en waar een juiste gegeven voor is, echter door het gratis max 250 is het jammer genoeg niet mogelijk die matches te benaderen middels contact.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.037 seconden
Gemaakt door Kunena