myheritage

  • j
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 juni 2016 06:58 #12586 door j
Beantwoord door j in topic myheritage

Quote Evert: Ik heb eerder begrepen dat om Aldfaer voort te laten bestaan, wat in ons aller/veler belang is, er "iets met MH geregeld is"


Wat bedoel je daar mee, financieel ? of maar gewoon een etentje
Wat je niet weet daar zwijg je best over.
Het aan/uitzetten van de HM functie beslist ieder voor zich ik heb beslist om vanaf de eerste minuut het NIET te gebruiken.
De gene die lopen te zeuren over reclame die halen dat zich zelf op de hals, als je dat niet wil zet MH uit en je bent er van af.
Discussie gesloten.
Meer
29 juni 2016 09:47 #12590 door Evert
Beantwoord door Evert in topic myheritage
Beste J,

Helemaal mee eens.
Ik had wat duidelijker kunnen zijn maar ging er van uit dat, laat ik het nu correct schrijven, de samenwerking tussen Aldf en MH algemeen bekend was.

Anne van der Ploeg heeft e.e.a. eerder namens het Aldfaer-team uitgelegd.
Zie:
aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/419-samen...er.html?limitstart=0

En ja, bij mij staat die fuctie/dienst ook uit.

Groet,
Evert.
Discussie gesloten.
  • jdh
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 juni 2016 13:07 #12598 door jdh
Beantwoord door jdh in topic myheritage
Heren,

Goede discussie maar probleem is nog niet over.

Jammer want ik gebruik de knop wel maar zoekfunctie vanuit aldfaer naar myheritage werkt bij mij niet meer.
Zie nog wel in groene vakje diverse nummers staan maar als ik er op klik krijg ik home page myheritage. ik heb een aaccount en betaalde abonnement .
Jammer dat snelkoppeling het niet meer doet.
Handmatig zoeken is zeer lastig vind ik.
Discussie gesloten.
  • jdh
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 juli 2016 12:27 #12618 door jdh
Beantwoord door jdh in topic myheritage
Hallo,

Gisteren maar weer de helpdesk van myheritage via email benaderd.

Vandaag geconstateerd dat de zoekfunctie in aldfaer weer werkt en dat niet de homepage voor komt maar de resultaten na aanklikken van groene knopje.

Weet niet voor hoelang maar bij mij werkt het weer.
Discussie gesloten.
  • jdh
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 juli 2016 10:30 #12643 door jdh
Beantwoord door jdh in topic myheritage
Hallo,

Antwoord gekregen van myheritage:

We hebben het probleem met de Smart Matches vanuit Aldfaer met MyHeritage vast gesteld. Helaas zal hier in de nabije toekomst geen oplossing voor zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Dus oplossing is er niet op korte termijn.
Geen aboonenement meer afsluiten dus.
Discussie gesloten.
Meer
04 juli 2016 11:54 #12646 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic myheritage
Fijn dat je dit meldt.
Ik zit waarschijnlijk bij hen in de bak als 'lastig' want bij herhaalde vragen met ticketnummers ed krijg ik geen antwoord. Ik heb ook geen abonnement.

Eigenlijk verwacht ik aan hun zijde een wijziging in de softwareroutine bij het matchproces waardoor e.e.a. niet meer werkt.
Discussie gesloten.
Meer
04 juli 2016 12:18 #12649 door PeterB
Beantwoord door PeterB in topic myheritage
Bij elke persoon die ik invoer krijg ik in het groene vakje altijd 0, als ik dan via Google ga zoeken kom ik meestal wel stambomen binnen MH tegen met mogelijke aanvullende gegevens, vind dit toch maar vreemd.

Mijn instellingen zijn:
onbevestigd
20%
Discussie gesloten.
  • ellen smits
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 juli 2016 18:10 #12935 door ellen smits
Beantwoord door ellen smits in topic myheritage
beste allemaal

ben voor t eerst sinds 2 jaar weer terug in Aldfaer en nu ineens vol met groene knopjes die naar de homepage van My Heritage verwijzen...

is het mogelijk om dit los te koppelen, ongedaan te maken? of kan dat niet (meer)?

ik wil graag met Aldfaer verder gaan werken, maar wil geen banden / uitwisseling gegevens met MH.
dank voor de reacties / hulp!

vr groet
Ellen
Discussie gesloten.
Meer
23 juli 2016 18:40 #12936 door Evert
Beantwoord door Evert in topic myheritage
Beste Ellen,

Heel simpel:
Ga naar Instellingen/Online diensten
en dan de v bij gebruik online diensten weg halen.

Groet,
Evert.
Discussie gesloten.
  • ellen smits
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 juli 2016 20:16 #12937 door ellen smits
Beantwoord door ellen smits in topic myheritage
beste Evert

hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reactie!
mijn weekend is helemaal goed!!

dank dank
groet
Ellen
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena