Waarschuwing omtrent mogelijk informatieverlies

Meer
23 dec 2019 18:16 #31590 door j.w.martens
Waarschuwing omtrent mogelijk informatieverlies werd gestart door j.w.martens
Goedendag
Ik krijg geregeld een waarschuwing van Genealogie online omdat gegevens verloren kunnen gaan met de export van mijn Gedcom naar Genealogie Online..
Onderstaande gegevens worden bijgevoegd..
Daar ik al op leeftijd ben en veel plezier beleef aan deze hobby en geen IT opleiding o.d. heb gehad, is alles voor mij een groot ??? (mijn stamboom bestaat uit ruim 120.000 personen en circa 25.000 foto.s)
En ik ben met mijn familie hier toch TROTS en ZUINIG op
Ik hoop dat U mij verder kunt helpen!!!
Vriendelijke groet
Jan Martens

Generated by ALDFAER
Submitted by Unknown
Encoding ANSI
GEDCOM version in file 5.5
GEDCOM version assumed 5.5

Analysis time 91 seconds to analyse the file
Speed 2173 records per second

Lines 2735309 Number of lines in the GEDCOM file
Records 198357 Number of records
Warnings 24269 Total number of warning messages
User-defined 148334 Number of lines with user-defined tags

Individuals 117365 Number of individuals in the GEDCOM file
Males 59448 Number of males
Females 56439 Number of females
Other 1478

Families 41733 Number of families
Marriages 39651 Number of marriages
Places 146758 Number of places mentioned (not necessarily unique)
Source records 2559 Number of source records

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
23 dec 2019 18:27 - 23 dec 2019 18:27 #31591 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Waarschuwing omtrent mogelijk informatieverlies
Beste,

lees dir artikel gedcom gegevensverlies en u zult zien dat er al meerdere zijn die dit soort berichten van GenealogieOnline ontvangen. Geen zorgen.
Laatst bewerkt 23 dec 2019 18:27 door Han Kortekaas.

Meer
23 dec 2019 18:56 - 23 dec 2019 18:57 #31592 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Waarschuwing omtrent mogelijk informatieverlies
Ongetwijfeld leest genealogie online deze berichten. Daarom ter informatie voor hen:

Kan iemand mij een contact geven waar ik een aanklacht kan indienen voor het onrechtmatig gebruik van de uitdrukking "gedcom" door deze organisatie alsmede het voorwenden alsof dit een officiële versie van het gedcom formaat zou zijn.
Ik meen te weten dat een dergelijke aantasting van het merkenrecht van een Amerikaanse eigenaar (LDS/FamilySearch) ettelijke miljoenen aan boete kan betekenen. Vergeet niet dat een dergelijke aantasting in USA vervolgd kan worden, zelfs als het feitelijke gebeuren in Nederland plaats vindt EN dat voor de daders een internationaal arrestatiebevel kan worden gelanceerd, hetgeen betekent dat deze daders Nederland dan niet meer kunnen verlaten

O ja, een dergelijk arrestatie bevel wordt niet vooraf aangekondigd.

Mijn volgende stap zal zijn LDS/FamilySearch formeel van een en ander de informeren opdat zij aan hun zijde de nodige stappen kunnen ondernemen

Mijn e-mail is open voor ontvangst van berichtgeving van de zijde van Genealogie Online en de bedenker van Gedcom 5.5.5
Laatst bewerkt 23 dec 2019 18:57 door Ruud de Ruiter.

Meer
23 dec 2019 19:55 - 23 dec 2019 19:59 #31594 door Francke
Beantwoord door Francke in topic Waarschuwing omtrent mogelijk informatieverlies
@ Ruud de Ruiter,
Dit forum is mi niet bedoeld om met Genealogie Online te communiceren, daar kun je beter je eigen email voor gebruiken of via het forum op Genealogie Online je ongenoegen te uiten.
Laatst bewerkt 23 dec 2019 19:59 door Francke.

Gemaakt door Kunena