mijn stamboom op internet

• Eddy Dewispelaere
  • Onderwerp Auteur
Meer
24 dec 2020 14:15 - 24 dec 2020 16:13 #38180 door Eddy Dewispelaere
mijn stamboom op internet werd gestart door Eddy Dewispelaere
Mijn aldfaer programma bevat 18321 personen en een duizendtal foto's en akten, de meeste zijn aangeknoopt aan de betreffende personen. Er zijn 15 verschillende stambomen die ongeveer teruglopen tot begin 1600 maar nog niet aan elkaar gelinkt. Tevens zijn er ook nog veel afzonderlijke personen die nog niet vastgemaakt zijn aan een stam.

Daar mijn gegevens enkel voorkomen in mijn programma zou ik deze graag op het internet plaatsen zodat anderen mee kunnen genieten van mijn jarenlange opzoekingen.

Weten jullie welk programma ik het best zou gebruiken om al mijn gegevens op het internet te plaatsen?

Beste dank voor de medewerking
Eddy
adressen worden uit de berichten verwijderd, dit o.m. voor ongewilde spam
webmaster
Laatst bewerkt 24 dec 2020 16:13 door Webmaster.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
24 dec 2020 15:36 - 24 dec 2020 15:45 #38181 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic mijn stamboom op internet
Eddy,
vooreerst: geen goed idee om persoonlijke gegevens in uw berichten te plaatsen, dit om mogelijk misbruik te vermijden.
In uw profiel kunt u het e-mailadres volledig verbergen of alleen voor niet ingelogde personen.

Alvorens op internet te publiceren is het aanbevolen alle stambomen samen te voegen in één stamboom. Delen van de stamboom kan u indien gewenst publiceren door gebruik te maken van groepen.
In de bonusrapporten > Allerapportenoverzicht staan rapporten die voor webpublicatie kunnen dienen. In het bijzonder de rapporten Internet, Flexitree en MaakAldfaerCD.

Als u zelf geen website hebt kan publiceren gebeuren via een website zoals bv. Geneanet, o.a. Dit kan door exporteren van een gedcombestand en in betreffende website te importeren.
Laatst bewerkt 24 dec 2020 15:45 door JayCee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena