Kan geen rapporten en grafische uitdraai krijgen

• Ruud Kiburg
  • Auteur
Lees meer

21 okt 2020 13:31
Bij opdracht voor grafische of tekst rapporten krijg ik geen uitdraai te zien]wat doe ik verkeerd, welke instelling moet ik veranderen?

Lees meer

Re: Kan geen rapporten en grafische uitdraai krijgen

21 okt 2020 14:08
Is dit het gevolg van iets dat u gedaan heeft?
Dat betekent dat e.e.a. mogelijk niet juist staat bij de installatie en/of in de instellingen voor rapporten/bestanden.
Vergelijk uw installatie met deze in bijlage.

Bijlagen:

• Detty
Lees meer

02 nov 2020 15:23
Mij lukt het ook niet. Kan geen enkel rapport uitprinten, krijg alleen maar foutmeldingen. Heb uw bijlage bekeken, maar bij mij staat het allemaal precies zo ingesteld als in uw bijlage.
Ik werk al jaren met Aldfaer en heb nooit eerder problemen gehad met rapportages, tot nu.

Lees meer

02 nov 2020 16:02 - 02 nov 2020 16:10
Detty,
maak eens een leesbaar knipsel van de foutmelding en stuur het op in bijlage.
U schrijft niet kunnen uitprinten. Bedoeld u met de printer of een rapport uitdraai?
Laatst bewerkt 02 nov 2020 16:10 door JayCee.

• Hubert VANHAUTER
Lees meer

05 nov 2020 20:37
Ik had hetzelfde probleem met alle rapporten.
Opgelost door volledig nieuwe versie te installeren.
Werkt voortreffelijk.
1. Rename Altfaer in Old ALTFAER
2. Download en installeer een nieuwe Altfaer.
3. Copieer bestand met "uwstamboom.aldf" naar De nieuwe Altfaer
4. Copieer één voor één de mappen bv met foto's, bestanden en sjablonen naar de nieuwe versie en test telkens de werking. (in menu/instellingen staan de directories).
5. Maak nieuwe snelkoppeling op bureaublad.

Noot. U zal zien dat veel bestanden nog dateren van vorige versies, zelfs tot 2013 samen met de oude conversiebestanden! Dus tijd voor grote schoonmaak in dit prachtig programma.
Groeten,
Hubert

• J. Vat
Lees meer

16 nov 2020 11:29
Wat kan ik daar aan doen?
J. Vat

Lees meer

16 nov 2020 12:17 - 16 nov 2020 12:19