Han Kortekaas tijdelijk afwezig (30 nov 2021)

Beste mensen,

Han Kortekaas, lid van het Aldfaer-team en moderator van dit forum, kan hier de komende maanden helaas niet actief zijn. Gedurende die tijd nemen de andere leden van ons team zijn taken over.

Met vriendelijke groet,
Anne van der Ploeg
Aldfaer-team

Vinkjes aanzetten Publiceren van gekoppelde afbeeldingen

• Herman van Kralingen
  • Herman van Kralingen's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
06 sept 2021 18:18 #42327 door Herman van Kralingen
Vinkjes aanzetten Publiceren van gekoppelde afbeeldingen werd gestart door Herman van Kralingen
Ik gebruik al een aantal jaren met groot plezier Aldfaer, maar ik heb toch een vraag.

Is het mogelijk om al het materiaal dat ik heb gekoppeld aan personen, maar "vergeten" ben om het vinkje "Publiceren" aan te zetten in één keer voor alles aan te zetten?

Ik kom er achter dat ik bij veel personen gewoonweg vergeten ben om dat vinkje te zetten en om nu te voorkomen dat ik door ruim 3400 personen moet gaan bladeren vroeg ik mij af of ik dat ook makkelijker kan doen.

Is er iemand die me hierbij kan helpen? Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 sept 2021 18:36 #42329 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Vinkjes aanzetten Publiceren van gekoppelde afbeeldingen
Herman,
die methode is er niet om bij al het materiaal een vinkje te zetten waar het ontbreekt.

De methode die dat soort zaken kan regelen is een gedcom export te maken van het gehele bestand en die gedcom in een editor te bewerken, waarna dat gedcom bestand ingelezen kan worden naar een nieuw schoon bestand.

Indien geïnteresseerd stuur mij dan een email.

Meer
07 sept 2021 08:09 #42333 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Vinkjes aanzetten Publiceren van gekoppelde afbeeldingen
Herman,
Zodra materiaal gekoppeld wordt, wordt automatisch de vink Publiceren" gezet. Hetgeen betekent dat als je personen met Materiaal hebt waarbij geen vink publiceren is gezet, je dat bewust uitgezet hebt

Gemaakt door Kunena