materiaal toevoegen aan kwartierstaat

Meer
15 jan 2022 16:48 #43982 door Frans Buyse
materiaal toevoegen aan jwartierstaat werd gestart door Frans Buyse
Ik heb een vrij uitgebreide stamboom en heel wat bijlagen in de bib materiaal die gekoppeld zijn aan de desbetreffende persoon. zoals foto's en akten van de burgerlijke stand.
Wanneer ik een kwartierstaat afdruk ZONDER bijlagen gebeurt dit perfect. Ook met de eerste bijlage alleen lukt dat.
Wanneer ik echter de kwartierstaat aanmaak zonder beperking drukt het programma slechts een gedeelte van de bijlagen af en geeft voor de niet afgedrukte alleen de naam van het bestand uit de map materiaal. Alle bijlagen in de map materiaal zijn van het type JPG

kan u mij een oplossing bezorgen voor dit probleem. Ik zocht reeds in uw rubriek FAQ maar vond geen antwoord.
Met dank bij voorbaat.

Frans Buyse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
15 jan 2022 17:11 #43983 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic materiaal toevoegen aan jwartierstaat
Frans,
Mogelijk zijn er te veel foto's aanwezig om deze direct te tonen in Aldfaer interne browser.
Probeer eens nadat het rapport in Aldfaer via de blauwe wereldbol links boven op de menu balk te openen.
Dan zal het rapport getoond worden in de standaard browser van je systeem en mogelijk laat deze wel alle afbeeldingen zien.
Mijn ervaring is dat Firefox alle foto's toont
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frans Buyse

Meer
18 mrt 2022 19:55 #44541 door Frans Buyse
Beantwoord door Frans Buyse in topic materiaal toevoegen aan kwartierstaat
De door u gesuggereerde oplossing werkt en ik krijg nu alle bijlagen op scherm via Firefox MAAR als ik dit resultaat dan opsla op een geheugenstick en deze wil inlezen krijg ik wel mijn kwartierstaat met de namen van de foto’s op de juiste plaats maar de foto’s zelf worden niet meer getoond maar wel een soort icoontje.Hoe kan ik dit oplossen. Het materiaal is allemaal opgeslagen in jpg Formaat

Meer
19 mrt 2022 01:44 #44543 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic materiaal toevoegen aan jwartierstaat
Al het fotomateriaal moet u ook op de stick zetten.

Gemaakt door Kunena