Actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer

Meer
25 apr 2022 12:06 #44967 door Roel Corzaan
Bij het gebruik van bonusrapporten in combinatie met het sjab2word8.1 sjabloon krijg ik de melding: Vergroot tonen van beeldmateriaal vereist dat actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op deze computer. Daarna volgt een instructie hoe dit moet worden aangepast. Voor Windows 11 geldt dat dit waarschijnlijk is aangepast. Kan iemand aangeven hoe ik de instelling in Windows 11 kan activeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
25 apr 2022 15:14 #44971 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic Actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer
In Windows 11 wordt Sjab2word8.1 in de rapporten die in aanmerking komen om het htm(l) bestand over te zetten naar een Word document zonder een melding "Vergroot tonen van beeldmateriaal vereist dat actieve inhoud mag worden uitgevoerd"
Alleen wordt een vraag gesteld Beveiligheidswaarschuwing- Macro en daar moet worden aangevinkt Deze inhoud inschakelen''.

P.s. "Vergroot tonen van beeldmateriaal vereist dat actieve inhoud mag worden uitgevoerd" kan ik niet plaatsen in combinatie met Sjab2word. Ik kan mij wel voorstellen dat deze melding wordt gegeven als je op een afbeelding klikt in het html bestand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena