Gedcom file exporteren naar Geneanet

• Richard van Ruiten
  • Onderwerp Auteur
Meer
15 jan 2022 12:08 #43976 door Richard van Ruiten
Gedcom file exporteren naar Geneanet werd gestart door Richard van Ruiten
Goedemiddag, ik zit met een probleem dat misschien eenvoudig op te lossen is maar waar ik zelf de kennis voor mis.
Ik heb mijn stamboom op Geneanet gepubliceerd. Ik update die altijd door een Gedcom file vanuit Aldfaer naar Geneanet te exporteren.
Echter ongeveer een jaar geleden lukte dit ineens niet meer. D.w.z. het uploaden van de Gedcom file in Geneanet.
Op het forum van Geneanet werd ik niet veel wijzer. Ik zou een heel nieuw programma moeten gaan gebruiken of zo?
Als dat zo zou zijn had ik daar toen even geen zin in, en er speelden andere zaken in mijn leven die belangrijker waren.
Ik ben ondertussen mijn stamboom blijven bijwerken in Aldfaer. Maar nu na een jaar voel ik toch wel opnieuw de behoefte om ook te updaten in Geneanet. Het uploaden van een Gedcom file in Geneanet lukt echter ook nu nog steeds niet.

Kortom, mijn VRAAG is: Hoe krijg ik een Gedcom file vanuit Aldfaer weer geupload in Geneanet?
Ik gebruik momenteel versie 10.1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
15 jan 2022 14:07 #43980 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Gedcom file exporteren naar Geneanet
1) vraag de help line van geneanet
2) ik meen te weten dat je daarvoor een perium abo nodig hebt, zekel als het inclusief materiaal betreft
3) abo in de tussentijd verlopen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena