"Cannot make a visible window modal".

• Frans van der Velde
  • Onderwerp Auteur
Meer
16 mei 2022 17:36 #45146 door Frans van der Velde
"Cannot make a visible window modal". werd gestart door Frans van der Velde
Ik heb het stamboombestand familie van der velde vierling.aldf van mijn pc gekopieerd naar een usb stick. Vervolgens aangesloten op mijn laptop en het bestand gekopieerd naar de C schijf van de laptop waar ook de overige Aldfaer stamboombestanden staan. Aldfaerscherm geopend>bestand>.....aldf>de desbetreffende stamboom wordt geopend. Nu blijkt het pad naar het Materiaal niet meer te kloppen. Aangeklikt Stamboom>Eigenschappen>Materiaal en dat bestand gewijzigd naar de plaats waar het nu staat "C\Aldfaer\Materiaal\familie van der velde vierling". Al het materiaal is weer zichtbaar. Nu wil ik Aldfaer afsluiten, maar verschijnt de melding "Cannot make a visible window modal". Ga ik vervolgens naar Bestand>open>een ander aldf-bestand, dan krijg ik een leeg scherm waarin bovenin het bestand van de vorige stamboom te zien is. Klik ik in dit lege scherm weer op Stamboom>Eigenschappen>Materiaal>OK dan wordt het scherm weer gevuld met de vorige stamboom. Hoe los ik dit op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
16 mei 2022 21:41 #45148 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic "Cannot make a visible window modal".
Waarom wijkt u af van de default instellingen?
Het programma staat in C:\Aldfaer.
Materiaal, Stamboombestanden etc horen in
C:\Users\uwpcnaam\Documents\Aldfaer en daarbinnen te staan in de mappen:
Gedcom
Invoegtoepassingen
Materiaal
Rapportuitvoer
Stambomen
Veiligheidskopieën

• Frans van der Velde
  • Onderwerp Auteur
Meer
17 mei 2022 14:11 #45151 door Frans van der Velde
Beantwoord door Frans van der Velde in topic "Cannot make a visible window modal".
Dank voor het antwoord. Waarom de instellingen van de bestanden zo stonden weet ik niet. Ik heb ze opnieuw ingedeeld volgens uw opgave (zie bijlagen). Maar Aldfaer weigerde nog steeds af te sluiten en toonde weer hetzelfde bericht. Nu via Taakbeheer Aldfaer beeindigd en weer opnieuw geopend. Alles werkt weer zoals het moet!
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena