Hulp gewenst middels TeamViewer voor Aldfaer Herstel
- Anton Doove
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 jan 2023 12:35 #46681
door Anton Doove
Hulp gewenst middels TeamViewer voor Aldfaer Herstel werd gestart door Anton Doove
Beste Mensen. Ik ben Anton Doove en woon in Zoetermeer als weduwnaar. Ik heb pech met Aldfaer
Dat is ontstaan na een abuis met verplaatsen naar Google Drive door een vriend die ouder is als ik.
Zelf werd ik 83 op 24-11-2022. Het gevolg is dat er geen stamboom meer is te zien in het Aldfaerscherm.
Uiteraard wil ik dat wel hersteld zien, maar ik weet niet op welke wijze dat mogelijk is.
Wie van u kan dit met TeamViewer corrigeren? Heeft iemand van u daartoe de gelegenheid?
Ik hoop van Harte dat er iemand van u mij wil mailen voor een afspraak met hulp middels TeamViewer.
Heel graag zie ik mijn stambomen Doove en Jillissen weer terug in Aldfaer.
Ik dank u voor uw reacties in uw beschikbare tijd en ik groet u vriendelijk. Anton Doove.
Dat is ontstaan na een abuis met verplaatsen naar Google Drive door een vriend die ouder is als ik.
Zelf werd ik 83 op 24-11-2022. Het gevolg is dat er geen stamboom meer is te zien in het Aldfaerscherm.
Uiteraard wil ik dat wel hersteld zien, maar ik weet niet op welke wijze dat mogelijk is.
Wie van u kan dit met TeamViewer corrigeren? Heeft iemand van u daartoe de gelegenheid?
Ik hoop van Harte dat er iemand van u mij wil mailen voor een afspraak met hulp middels TeamViewer.
Heel graag zie ik mijn stambomen Doove en Jillissen weer terug in Aldfaer.
Ik dank u voor uw reacties in uw beschikbare tijd en ik groet u vriendelijk. Anton Doove.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- JayCee
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 968
14 jan 2023 14:01 - 14 jan 2023 14:03 #46684
door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Hulp gewenst middels TeamViewer voor Aldfaer Herstel
Anton,
Klik op 'Lees meer' onder mijn naam en vervolgens op het zwarte envelopje voor mijn e-mailadres. Stuur mij dan een bericht om af te spreken.
Klik op 'Lees meer' onder mijn naam en vervolgens op het zwarte envelopje voor mijn e-mailadres. Stuur mij dan een bericht om af te spreken.
Laatst bewerkt 14 jan 2023 14:03 door JayCee.
- JayCee
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 968
16 jan 2023 18:11 #46697
door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Hulp gewenst middels TeamViewer voor Aldfaer Herstel
De installatie en mappen teruggebracht naar standaard.