In stambomen geen afbeeldingen in een apart venster, is blanco

Lees meer

In stambomen geen afbeeldingen in een apart venster, is blanco

09 mrt 2023 15:22
Goedendag, ik heb al enige tijd last ervan dat ik de afbeeldingen die ik naast bepaalde personen of onderwerpen plaatst en deze aanklikt dat ik een blanco venster te zien krijgt, dat is op zich toch opmerkelijk.
Ik heb wat onderzoek ernaar gepleegd zie de afbeelding als bijlage

Geen idee of er mensen hier last van hebben maar het is wel jammer dat dit niet meer kan, hopelijk is het iets simpels om te verhelpen, bij voorbaat hartelijk dank, met vriendelijke groet!

Lees meer

Re: In stambomen geen afbeeldingen in een apart venster, is blanco

09 mrt 2023 15:39
Ik heb zo'n idee dat u afbeeldingen heeft gekoppeld waarvan de extensie niet goed gedefinieerd staat in de Windows Instellingen voor Bestandstypen.

Lees meer

09 jul 2023 15:51
Beste Han, het spijt me ik heb uw antwoord gemist denk ik, ik heb inmiddels de extensies oftewel foto's tonen opgelost zo goed en zo kwaad.

Maar ik heb nu opeens na de laatste update van Aldfaer Aldfaer10100.exe maar ik zie ook 10.2 staan en die kom ik op de website van Aldfaer niet tegen.

Ik krijg nu ook sinds afgelopen week deze melding op m'n scherm zoals zovelen wat ik hier al heb gezien:
Er is een fout opgetreden
Vereist versienummer van Aldfaer niet gevonden in bibliotheekbestand Basis.
Controleer de locatie en het versienummer van het ingelezen bibliotheekbestand.
Versienummer Basis: niet gevonden!
Locatie Basis: niet gevonden
!.
Ik heb zo'n beetje alles al uitgeprobeerd wat ik over deze "fout" heb mogen lezen en ook de oplossingen toegepast maar helaas niets heeft geholpen, bestanden/mappen heb ik volgens de voorbeelden allemaal op de juiste plek gezet
Om moedeloos van te worden in feite,ten einde raad went ik me nu ook maar tot U, ik weet echt niet wat ik nu fout heb gedaan of wat er fout is gegaan.
Kreeg ook de pop up vd week dat er een nieuwe versie van het een en ander beschikbaar was, ik heb die geïnstalleerd, maar afgelopen week wou ik een uitdraai maken en toen kreeg ik dus deze melding te zien, ik heb een volledige back up op een externe schijf staan, ook de map Aldfaer in Documenten is gekopieerd naar de externe schijf.

Ik hoop dat er een oplossing is en komt want dit is een grote frustratie als je van alles al hebt geprobeerd en niets schijnt te werken, is het soms zo dat je Aldfaer eerst compleet moet verwijderen van je harde schijf oftewel in schijf C?
ik heb een back up staan overigens.

Lees meer

09 jul 2023 17:12
Ik denk dat u een installatieprobleem heeft waardoor er misconnectie is tussen Instellingen en de daadwerkelijke locatie waar de mappen en bestanden staan.
Er is van de week geen nieuwe update geweest, De versie 10.2 bestaat niet. Dat kan eventueel de rapportversie zijn. 10.0.0.2

Installatie van Aldfaer kan altijd over een bestaande versie heen, zeker als het een gelijke versie is.

Kijk eens onder Bestand -> Zoek Aldfaer bestanden of er sprake is van een dubbele installatie en of de snelkoppeling op uw bureaublad wel de juiste locatie heeft om te starten met aldfaer.exe.

Komt u daar niet uit vraag dan een Teamviewersessie aan. Wat is Teamviewer

Lees meer

10 jul 2023 21:06
Beste heer Kortekaas (Han) ik heb gisterenavond/nacht na een gedegen back up gemaakt te hebben op een externe SSD schijf van zowel de bestanden op schijf C als ook de bestanden die in "mijn documenten" staan.
Verder heb ik aan de nieuwe installatie niets veranderd wat mappenstructuur etc betreft, alles heb ik gelaten zoals het was, het enige wat ik heb verplaatst is de veiligheidskopie en de map Lib User met twee documentjes "standaardhook.asjl" vanwege en eigen tekst onderaan elke uitgedraaide pagina, maar dat zal toch geen invloed hebben op het geheel.
Ik heb eigenschappen aangeklikt en gekeken waar de snelkoppeling op het bureaublad mij verteld waar te beginnen als men Aldfaer wilt openen, deze staat als volgende:C:\Aldfaer\Aldfaer.exe
Ik weet wat Teamviewer is mijn zoon heeft mij dikwijls de afgelopen tijd geholpen met de installatie van Windows 11 en dat was al een "crime" voor mij maar inmiddels redelijk gewend.
Met vriendelijke groet en tot zover bedankt en ja mochten we er niet uitkomen dan is Teamviewer altijd welkom!!!

NB. waar komen opeens al die zwarte driehoekjes met vraagtekens erin vandaan??? ik had daar ooit ook ┬▒ tekens staan maar ook die zien er nu "raar" uit, is dat te verhelpen en zo ja hoe en waarmee?, bij voorbaat dank!

Lees meer

10 jul 2023 23:09
Kunt u beginnen met de map 'Lib user' terug te zetten in de root van \Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen'?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Buitendijk

Lees meer

11 jul 2023 12:16
Goedemorgen heer Kortekaas, dat heb ik reeds gedaan.

Lees meer

11 jul 2023 16:47
Beste heer Kortekaas kunt u wellicht aangeven wanneer u weer online bent?
Dat vraag ik omdat ik geen e-mailberichten krijg en wellicht berichten ga missen als u wederom online bent, dank voor uw aandacht!

Lees meer

11 jul 2023 17:25
U moet zelf, als u iets heeft gepost, regelmatig inloggen op het forum. U krijgt meestal binnen 2 dagen bericht op uw vraag.
Het lijkt mij het beste dat er een Teamviewersessie komt. Heet u de laatste versie daarvan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Buitendijk

Lees meer

11 jul 2023 17:41
Goedendag, ja ik heb een teamviewer versie, dan moet ik wel even weten hoe dat nu weer precies werkt, ik stuurde mijn zoon destijds een code en ik hoefde verder niets te doen, werkt dit hetzelfde?
Bij voorbaat dank geef maar aan wanneer dit mag gaan plaatsvinden, ik wacht het wel af.
Geen probleem dan log of kijk wel even of er iemand online is, geen probleem mee.

Lees meer

11 jul 2023 18:35
Aan uw antwoord te zien raad ik aan om eerst de nieuwste versie van TV te downloaden anders kan ik geen verbinding maken. In een eerdere post van 9-juli heb ik een link gegeven naar TV. Bekijk die eens en contact uw zoon;
geef mij daarna een mail op mijn e-mail. (zie de knop 'Lees meer'.) dan werken we daarna langs het forum

Lees meer

11 jul 2023 20:04
Goedendag Heer Kortekaas, ik heb TV gedownload, kan alleen uw mail niet aanklikken

Gemaakt door Kunena