kwartierstaat uitvoer Engels Taal tabel
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
- Offline
- Berichten: 5371
- Ontvangen bedankjes 960
de plaatsing van deze tabel werkt verwarrend op de eenvoudige vraagstelling zie en is daarom overgeplaatst naar een nieuw onderwerp
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Meije van Slageren
-
- Offline
- Berichten: 1168
- Ontvangen bedankjes 286
NO= Noors en FRYSK= Fries hebben beiden ook een rapport uitvoer in het Noors en Fries.
Zie Help->Versiebeer Invoegtoepassingen...
In 'Alle Invoegtoepassingen B_team' worden deze beschikbaar gesteld
Alleen voor het Deens is geen uitvoertaal beschikbaar.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
- Offline
- Berichten: 5371
- Ontvangen bedankjes 960
Dat is dan een fout in binnen Aldfaer.
Deze rapporten zijn niet op een normale manier, zoals toegepast voor alle andere taalrapporten, toegankelijk en derhalve voor mij zeer moeizaam (of niet) bruikbaar
Om deze werkelijk bruikbaar te maken dienen deze onder de uitvalpijl rapportages > Overige rapporten geplaatst te worden.
Komt nog bij dat deze een foutmelding geven zoals onderstaand
Nous ne pouvons pas accéder en toute sécurité à cette page. Ce site utilise peut-être des paramètres de sécurité TLS obsolètes ou non sécurisés. Si le problème persiste, essayez de contacter son propriétaire.
Vous n’avez pas défini vos paramètres de sécurité TLS sur les valeurs par défaut, ce qui peut également entraîner cette erreur.
Ruud
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- JayCee
-
- Offline
- Berichten: 4374
- Ontvangen bedankjes 975
Anderstalige rapporten zijn nooit toegankelijk geweest via de 'normale manier', altijd te installeren via Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen waarna ze automatisch bij Overige rapporten geplaatst worden. De naam van de rapporten wordt vertaald in de respectievelijke gekozen menu-taal, doch de uitvoer blijft NL.Deze rapporten zijn niet op een normale manier, zoals toegepast voor alle andere taalrapporten, toegankelijk ...
Om deze werkelijk bruikbaar te maken dienen deze onder de uitvalpijl rapportages > Overige rapporten geplaatst te worden.
Zowel de 'Frysk' als de 'Norske' rapporten geven geen foutmelding.
De laatste zin van uw foutmelding verwijst naar een browserinstelling.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
- Offline
- Berichten: 5371
- Ontvangen bedankjes 960
En dit geldt voor 2 computers, hetzij werkend in Frans, hetzij werkend in Nederlands en gebruik van de knop Instellingen
Overigens, wat is de datum van deze rapportages ? Mogelijk "verouderd" en is dat de oorzaak.
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
welk rapport ben je eigenlijk aan het opstarten waardoor je browserfouten/meldingen krijgt?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
- Offline
- Berichten: 5371
- Ontvangen bedankjes 960
Noorse en Friese rapporten
Kan het zijn dat onderstaand van toepassing is?
learn.microsoft.com/en-us/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2
of
learn.microsoft.com/nl-nl/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2 voor de NL versie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
Het genoemde artikel heeft te maken met Internet verbindingen voor TSL, SSL en HTTPS en de rapportages worden in de interne browser aangemaakt. Als andere rapportages normaal werken dan moet je het elders zoeken.
Probeer eens de gratis FireFox te installeren en maak die de default browser.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
- Offline
- Berichten: 5371
- Ontvangen bedankjes 960
Het feit dat reeds geïnstalleerde rapporten normaal werken lijkt mij geen referentie te zijn.
Het betreft hier (nog) niet geïnstalleerde rapporten die de melding geven bij installatie
Met Firefox als default krijg ik identieke meldingen
Suggestie: Maak eens een dummy toepassing en probeer die op gelijke wijze te installeren
Vergeet niet dat deze toepassingen dateren uit de tijd van W7 of eerder en dat huidige nieuwe gebruikers het volledige pakket bij installatie verkrijgen.
Kan het zijn dat er nu met W10 of hoger mogelijk een principe probleem voor latere toevoegingen bestaat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
Ik neem contact op.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.