Overledenen na 1923 verdwijnen niet uit Gedcom
- Leen Ketting
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
17 nov 2023 15:40 #48562
door Leen Ketting
Overledenen na 1923 verdwijnen niet uit Gedcom werd gestart door Leen Ketting
1) Bij ingeschakeld Privacy filter worden normaliter alle personen die gedurende de laatste 100 jaar overleden zijn niet meegenomen
bij
exporteren.
Ik wil nu een bepaald bestand middels een gedcom-bestand doorsturen naar "Open Archieven".
In dit bestand zijn enkele namen WEL meegenomen, waarvan ik geen overlijdensdatum heb. Het gemeente-archief geeft echter
wel aan, dat ze overleden zijn. Ik heb daarom het vakje vóór de overlijdensdatum van een vinkje voorzien. Niettemin worden ze wel
meegenomen.
Hoe bereik ik, dat deze namen toch NIET meegenomen worden?
2) Foto's worden op deze manier van verzenden niet meegenomen via Gedcom. Hoe zou dat wel kunnen lukken?
Graag jullie ondersteuning.
Bedankt.
Leen
bij
exporteren.
Ik wil nu een bepaald bestand middels een gedcom-bestand doorsturen naar "Open Archieven".
In dit bestand zijn enkele namen WEL meegenomen, waarvan ik geen overlijdensdatum heb. Het gemeente-archief geeft echter
wel aan, dat ze overleden zijn. Ik heb daarom het vakje vóór de overlijdensdatum van een vinkje voorzien. Niettemin worden ze wel
meegenomen.
Hoe bereik ik, dat deze namen toch NIET meegenomen worden?
2) Foto's worden op deze manier van verzenden niet meegenomen via Gedcom. Hoe zou dat wel kunnen lukken?
Graag jullie ondersteuning.
Bedankt.
Leen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Meije van Slageren
-
- Afwezig
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 294
18 nov 2023 14:29 #48567
door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic Overledenen na 1923 verdwijnen niet uit Gedcom
Leen,
1) afhankelijk hoe het privacy-filter is ingesteld. bij jou.
Op het hoofdblad kun je controleren via het Tabblad Diversen waarom de persoon wel of niet wordt gepubliceerd .
2) Bij instellingen ten behoeve van EXPORT-GEDCOM moet je Onder Materiaal ook aanvinken 'Kopiëren naar aparte map'
Dan zal er een aparte map worden aangemaakt met daarin de foto's.
1) afhankelijk hoe het privacy-filter is ingesteld. bij jou.
Op het hoofdblad kun je controleren via het Tabblad Diversen waarom de persoon wel of niet wordt gepubliceerd .
2) Bij instellingen ten behoeve van EXPORT-GEDCOM moet je Onder Materiaal ook aanvinken 'Kopiëren naar aparte map'
Dan zal er een aparte map worden aangemaakt met daarin de foto's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Leen Ketting
- Leen Ketting
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
20 nov 2023 14:52 #48571
door Leen Ketting
Beantwoord door Leen Ketting in topic Overledenen na 1923 verdwijnen niet uit Gedcom
Dag Meije,
Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Hier kan ik weer mee vooruit!
Leen
Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Hier kan ik weer mee vooruit!
Leen