functie MIJN ONDERWERPEN

Lees meer

functie MIJN ONDERWERPEN

08 feb 2024 17:56 - 08 feb 2024 17:58
Als ik mij niet vergis is de werking van deze selectie nu anders geworden.
Nu toont het alle berichten waarop door de gebruiker gereageerd is
Voorheen was dat volgens mij de weergave van door de gebruiker gestarte onderwerpen.

Ik heb echt geen meerdere honderden onderwerpen gestart

Laatst bewerkt 08 feb 2024 17:58 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

Re: functie MIJN ONDERWERPEN

08 feb 2024 18:26
Uit de Help van dit Forum
Mijn onderwerpen geeft een lijst van al uw onderwerpen, zowel gestart als uw deelnames aan andere onderwerpen. Alleen een moderator kan een bericht verwijderen. U kunt de moderator een rapport sturen met uw wens.
Indien het bericht wezenlijk onderdeel uitmaakt van het gehele onderwerp dan wordt een bericht nimmer verwijderd. 

Lees meer

08 feb 2024 19:23
_Han,
Volgens mij is er het één en ander veranderd want ik herinner mij de functie "door mij gestart"

Dat er wijzigingen zijn doorgevoerd blijkt ook uit de omschrijving in de help van Profiel.
Dat geeft aan :
"Profiel van uzelf en de mogelijkheid dit te bewerken. Denk vooral aan de instelling voor uw e-mail. Standaard, vanwege privacy, wordt uw e-mailadres niet getoond.
Hier kunt U ook de standaard foruminstellingen wijzigen naar Uw preferentie, bijvoorbeeld om bij de Recente Onderwerpen niet de standaard weer te geven maar bijvoorbeeld van de afgelopen maand. Zo ook of u de berichten in volgorde van oudste eerst of juist de nieuwste eerst."

In het profiel zijn dergelijke preferenties van de foruminstellingen niet (meer?) aanwezig

Lees meer

08 feb 2024 23:01
Klik op de knop 'Profiel' en kies voor 'bewerken' waar allerlei instellingen te maken zijn voor het forum.

Gemaakt door Kunena