Groene Blokjes

Lees meer

Re: Groene Blokjes

17 dec 2015 20:04 - 17 dec 2015 20:16
#9676
Hans,
Om even compleet te zijn,
De door mij getoonde pagina van MH was er één van een blokje met de waarde 1

Jozef,
Ik ben nog nooit tegengekomen dat de link naar MH naar een reclame pagina gaat. Zoals ik aangaf en wat bewijsbaar is, geeft alleen doorklikken een toegang naar een pagina waar tegen betaling aanvullende informatie wordt aangeboden. Info., die zoals ik aangaf ook gratis verkrijgbaar is, temeer daar MH duidelijk de bron van de mogelijke overeenkomsten duidelijk vermeld
Laatst bewerkt 17 dec 2015 20:16 door Ruud de Ruiter.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van Melis
  • Auteur

Re: Groene Blokjes met cijfer 1. Opgelost.

19 dec 2015 12:27
#9710
Het al weken lang openen van de inlogpagina www.myheritage.nl/ bij het klikken op een groen blokje. Blijkt opgelost te zijn nu ik de PC herstart heb. (Dat doe ik niet vaak)
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Groene Blokjes

19 dec 2015 13:33 - 19 dec 2015 13:35
#9718
Ik zie wel groene blokjes veelal met een ? in.
Maar wat ik ook doe ik wordt niet gelinked naar wat dan ook..

Kan ik die blokjes ook uitzetten?

UPDATE: never mind weet het al!!
Laatst bewerkt 19 dec 2015 13:35 door Henry.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Groene Blokjes met cijfer 1. Opgelost.

19 dec 2015 15:46 - 19 dec 2015 15:48
#9720
Hans van Melis schreef : Het al weken lang openen van de inlogpagina www.myheritage.nl/ bij het klikken op een groen blokje. Blijkt opgelost te zijn nu ik de PC herstart heb. (Dat doe ik niet vaak)

Lijkt me niet verstandig om een PC continue aan te laten staan.. Bij een stroomstoring kan het gebeuren dat Aldfaer de gegevens verliest. Dus als de PC aan blijft staan sluit dan in ieder geval de programma's af die niet nodig zijn.

Daarnaast moet u eens kijken naar de Internet opties dat u de browser iedere keer dat er een website bezocht wordt om overnieuw het venster samen te stellen. Anders gebruikt u de geschiedenis, dus de opgeslagen vensters, van de website.
Laatst bewerkt 19 dec 2015 15:48 door Han Kortekaas.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena