op Foto personen nummeren

• Ine Hoksbergen
  • Onderwerp Auteur
Meer
11 feb 2021 11:34 #39214 door Ine Hoksbergen
op Foto personen nummeren werd gestart door Ine Hoksbergen
Hallo
Ik wil grote groepen mensen op foto,s nummeren.Vooral de oude foto,s waar grote gezinnen op staan.
Ik kan alleen maar teken en foto verbeter programma,s vinden en nergens iets waar ik de nr,s bij kan typen.
Ben een leek dus niet te moeilijk.
B.V.D Ine Hoksbergen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
11 feb 2021 11:41 #39215 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic op Foto personen nummeren
Ine, bij de Bonusrapporten > Materiaal vindt u een sjabloon 'Groepsfoto' . met enige oefening aan de hand van de gebruikersaanwijzingen lukt dat beslist.

Meer
11 feb 2021 11:41 #39216 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic op Foto personen nummeren
Misschien is het bonusrapport Groepsfoto een handig hulpje. Start het rapport Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonusrapporten >Materiaal > Groepsfoto. Vink de eerste optie Help aan en klik in hetvervolgvenster op 'voorbeeld van een groepsfoto'. Ga met de muis op het hoofd van een persoon staan.

Meer
13 sept 2021 15:04 #42420 door Leeuwenkuijl
Beantwoord door Leeuwenkuijl in topic op Foto personen nummeren
Beste JayCee,
ik wil ook graag met de muis op het hoofd van iemand diens naam te zien krijgen.
Maar in versie 10 zie ik niets meer over het fenmeen 'bonusrapport'.

Dus dit lukt al niet: Start het rapport Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonusrapporten >Materiaal > Groepsfoto.

Zou u me even op weg kunnen helpen?
Johan

Meer
13 sept 2021 17:18 #42423 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic op Foto personen nummeren
Normaal is dat in versie 10 ook de Bonus rapporten zijn toegevoegd.
Om te controleren of deze aanwezig zijn ga naar menu Help->Versiebeheer invoegtoepassingen...
en kijk of daar de Bonus rapporten vermeld staan, mogelijk moeten ze nog bij gewerkt worden klik daarvoor op de knop Bijwerken

Indien niet aanwezig volg dan de instructie hier onder:
Om de lijst invoegtoepassingen handmatig te installeren gaat u als volgt te werk:

Vul in het witte veld onder Invoegtoepassing
www.aldfaer.net/site/files/downloads/invoeg.html
in. Klik daarna op de "Installeer" knop onderaan het scherm. De lijst van invoegtoepassingen wordt nu geïnstalleerd. De voortgang daarvan is linksonder in het scherm zichtbaar.

Na bevestiging dat de lijst invoegtoepassingen is geïnstalleerd kunt u door de lijst scrollen en op de naam van een rapport te klikken informatie over dit rapport krijgen. Klikt u dan op installeren dan wordt het rapport geïnstalleerd en verschijnt het in de lijst links.

Het starten van een rapport doet u onder Tonen==>Rapporten==>Overige rapporten.

Gemaakt door Kunena