Bedankje

Meer
26 mei 2021 12:43 #41093 door PJ van Roon
Bedankje werd gestart door PJ van Roon
Beste Ruud de Ruiter.
Hartelijk dank voor adviezen. Het eerste wat je opgaf om ALLE fotos in parenteel te zien was de juiste oplossing, althans voor mij. Namelijk het blauwe wereldbolletje aanklikken en ik had ALLE fotos. Ben erg blij.Hoe simpel kan het zijn!!!!
De vraag, die ik nu nog heb is deze; Hoe krijg ik grafisch rapport in ALDFAER horizontaal? Het lijkt nu vertikaal te zijn.
Ik denk, dat horizontaal je overzicht wel heel breed is, maar dan krijg je een ander beeld van de gezinnen?
Het is dus alleen om in ALDFAER te kunnen scrollen.Kan ik in een menu kiezen voor horizontaal of vertikaal. Welk menu?
Maar als ik print moet ik dan ook de printerinstelling op liggend zetten?
Kan je de pagina's van een rapport ook paginanummers geven?

Algemeen: Wat is het voordeel, wat kan je met bonusrapporten? Ik had het ooit maar zie hen nu niet staan.
Hartelijk dank!!!

Groet
Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
26 mei 2021 15:12 - 26 mei 2021 15:16 #41095 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Bedankje
Peter
Standaard Adfaer grafische rapporten zijn op basis van A4 verticaal en bieden geen keuze tussen vertikaal of horizontaal

In bonus rapporten bestaan meer mogelijkhedenen dat is dus het eerste wat er moetn gebeuren: zorgen dat deze toegankelijk zijn

Doe Help > Versiebeheer Invoegtoepassingen. In de linker kolom, staat daar als derde: Bonus rapporten ?

Klik die aan en wat wordt er links onder als versie nummers getoond?
Dit dient Geïnstalleerd versie 8.1.4. te zijn
Laatst bewerkt 26 mei 2021 15:16 door Ruud de Ruiter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena