koppeling met My Heritage
- André van Beveren
- Onderwerp Auteur
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
29 dec 2021 17:33 #43723
door André van Beveren
koppeling met My Heritage werd gestart door André van Beveren
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
-
29 dec 2021 17:36 #43724
door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic koppeling met My Heritage
De vraag kunt u eigenlijk bij MH stellen of zij de links hebben gewijzigd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- H. Sijbom
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2022 16:22 #44105
door H. Sijbom
Beantwoord door H. Sijbom in topic koppeling met My Heritage
Hallo
Dit is bij mij ook het geval sinds vandaag.
Dit is bij mij ook het geval sinds vandaag.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Sjef van Gool
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2022 17:30 #44107
door Sjef van Gool
Beantwoord door Sjef van Gool in topic koppeling met My Heritage
Ik werk veel met deze koppeling en heb nauwelijks problemen als ik, voordat ik de koppelingen gebruik, eerst handmatig op myheritage.nl inlog. Als ik niet inlog geeft dat wel problemen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Dick de Jong
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 23
- Ontvangen bedankjes 1
04 feb 2022 14:05 #44179
door Dick de Jong
Beantwoord door Dick de Jong in topic koppeling met My Heritage
Ik heb dit probleem ook
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Van der Meeren Luc
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rien
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 49
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2022 18:09 #44447
door Rien
Beantwoord door Rien in topic koppeling met My Heritage
Ik heb hetzelfde probleem.
Moet je per se betaalde klant zijn bij MyHeritage om van deze dienst gebruik te kunnen maken?
En als dat niet hoeft, welke infomatie kan ik dan krijgen, resp. zou ik dan moeten kunnen krijgen over een persoon bij wie in het blokje een getal staat?
Moet je per se betaalde klant zijn bij MyHeritage om van deze dienst gebruik te kunnen maken?
En als dat niet hoeft, welke infomatie kan ik dan krijgen, resp. zou ik dan moeten kunnen krijgen over een persoon bij wie in het blokje een getal staat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
-
05 mrt 2022 18:17 - 05 mrt 2022 18:17 #44448
door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic koppeling met My Heritage
Rien, u heeft niet hetzelfde probleem. In dit onderwerp ging het over een koppeling van een foto. U heeft een vraag over MyHeritage waar je informatie kunt krijgen.
Als u op het groene blokje met cijfer klikt dan moet u in een (commercieel) venster bij MyHeritage komen waar zij u informatie verschaffen.
Als u op het groene blokje met cijfer klikt dan moet u in een (commercieel) venster bij MyHeritage komen waar zij u informatie verschaffen.
Laatst bewerkt 05 mrt 2022 18:17 door Han Kortekaas.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rien
- Offline
-
Minder
Meer
- Berichten: 49
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2022 18:23 #44449
door Rien
Beantwoord door Rien in topic koppeling met My Heritage
Dag Han,
Als ik op het groene blokje klik, dan krijg ik dezelfde melding als André van Beveren (29 dec 2021) laat zien.
Moet ik een abonnement hebben bij MyHeritage om van die diensten gebruik te kunnen maken?
Als ik op het groene blokje klik, dan krijg ik dezelfde melding als André van Beveren (29 dec 2021) laat zien.
Moet ik een abonnement hebben bij MyHeritage om van die diensten gebruik te kunnen maken?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Kortekaas
-
- Offline
-
06 mrt 2022 02:18 #44450
door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic koppeling met My Heritage
Rien,
ik heb de vraag in eerste instantie verkeerd opgevat.
U geeft aan dat het het groene vakje betreft; ik denk dat het te maken heeft met een verouderde link. Dus ga eens naar Extra -> Instellingen -> MyHeritage en verander de minimale betrouwbaarheid waardoor er opnieuw een zoekactie gestart wordt.
Alleen als u documenten verder wilt inzien dan kan het zijn dat u wordt gevraagd een abonnement te nemen. Dat is aan u.
ik heb de vraag in eerste instantie verkeerd opgevat.
U geeft aan dat het het groene vakje betreft; ik denk dat het te maken heeft met een verouderde link. Dus ga eens naar Extra -> Instellingen -> MyHeritage en verander de minimale betrouwbaarheid waardoor er opnieuw een zoekactie gestart wordt.
Alleen als u documenten verder wilt inzien dan kan het zijn dat u wordt gevraagd een abonnement te nemen. Dat is aan u.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.