Gelijktijdig werken in Aldfaer
- Brenda
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 okt 2023 15:09 #48404
door Brenda
Gelijktijdig werken in Aldfaer werd gestart door Brenda
In Aldfaer heb ik al een groot deel van de voorouders ingevoerd. Een neef van mij biedt aan om ook een deel erin te zetten.
Is het mogelijk om met 2 mensen in hetzelfde bestand te werken? Ik wil dan verder werken aan mijn onderdeel en hij wil nieuwe info toevoegen.
Ik hoor graag. Alvast dank.
Is het mogelijk om met 2 mensen in hetzelfde bestand te werken? Ik wil dan verder werken aan mijn onderdeel en hij wil nieuwe info toevoegen.
Ik hoor graag. Alvast dank.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- JayCee
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 994
23 okt 2023 16:33 #48406
door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Gelijktijdig werken in Aldfaer
Gelijktijdig online gaat niet. Samen werken aan dezelfde stamboom vereist goede afspraken teneinde dubbele personen zoveel mogelijk te vermijden.
1ste persoon beheerd de originele stamboom, de 2de maakt zelf een stamboom aan met zijn gedeelte van de gegevens. De 1ste importeert de gedcom van de 2de in een schoon bestand en controleert op dubbels. Daarna een gedom export/import doen van het schoon bestand met een vink bij 'Importeren in huidige stamboom.
1ste persoon beheerd de originele stamboom, de 2de maakt zelf een stamboom aan met zijn gedeelte van de gegevens. De 1ste importeert de gedcom van de 2de in een schoon bestand en controleert op dubbels. Daarna een gedom export/import doen van het schoon bestand met een vink bij 'Importeren in huidige stamboom.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.