Nieuws (12 nov 2022)

Smart Matching

× Afgesloten discussies van de helpdesk

Verzenden stamboom

• Aito Post
  • Onderwerp Auteur
19 apr 2017 21:40 #16825 door Aito Post
Verzenden stamboom werd gestart door Aito Post
Beste Ondersteuner,

Ik wil mijn stamboom verzenden en verder door mijn zuster laten bewerken.

Kunt u mij daarmee begeleiden of verwijzen naar documentatie voor de juiste volgorde van handelen?

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Aito.
Discussie gesloten.
Lees meer
19 apr 2017 23:00 - 19 apr 2017 23:05 #16826 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Verzenden stamboom
Beste Aito,

U vermeld niet of uw zuster Aldfaer als programma gebruikt.
Zo ja, kunt u haar een kopie van het stamboombestand bezorgen. Het bestand heeft de naam 'uwstamboomnaam.aldf'. Indien u een standardinstallatie hebt uitgevoerd kunt u dit bestand vinden in C:\Users\<gebruiker>\Documents\Aldfaer\stambomen.
In de plaats van het stamboombestand kan ook de laatste veiligheidskopie zijn. Dat bestand kunt u vinden in C:\Users\<gebruiker>\Documents\Aldfaer\veiligheidskopie├źn.

Zo niet, dan moet van uw stamboom een Gedcom-bestand gemaakt worden en bezorgen. Een Gedcom bestand kan gemaakt worden door in menu Bestand een Exporteer Gedcom uit te voeren. Voor meer details hierover kunt u de Help, via Help > Documentatie of sneltoests F1, raadplegen en zoeken op 'Een GEDCOM-bestand maken'
Laatst bewerkt 19 apr 2017 23:05 door JayCee.
Discussie gesloten.
Lees meer
20 apr 2017 11:16 #16827 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Verzenden stamboom
ter aanvulling

indien u er ook actes en afbeeldingen in hebt zitten vergeet dan ook niet het vinkje te zetten als u deze gegevens mee wilt geven aan uw zuster.

Zie Extra-> instellingen ->gedcom export-> zet alle vinken aan of zet hier na uw eigen keuze een vinkje uit als u iets niet mee wilt geven in het gedcom bestand.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena