Genereren van het rapport kwartierstaat, afgebroken wegens fout in sjabloon

Meer
19 feb 2020 19:42 #32966 door Hanny
Bij het genereren van het rapport kwartierstaat geeft het de melding "afgebroken wegens foute in het sjabloon.
Er is de versie 8.0.0.4 geïnstalleerd onder Windows 10.
Kan iemand een oplossing geven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
20 feb 2020 22:49 - 20 feb 2020 22:49 #33028 door JayCee
Heeft u een standaardinstallatie uitgevoerd?
Misschien helpt dit bericht.
Laatst bewerkt 20 feb 2020 22:49 door JayCee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2020 15:38 #33057 door Frank
Hanny, Aldfaer versie 8.0 met Bonusrapporten 8.01 is de laatste versie.

Is dit de test versie !?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2020 16:20 #33059 door Han Kortekaas
Frank,
Hanny heeft de goede versie staan; enige is of de rapporten ook geüpdatet zijn. En dat kun je onder meer zien in versiebeheer Aldfaer, onderdeel Aldfaer-Rapporten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
27 feb 2020 13:24 - 27 feb 2020 13:25 #33309 door Hanny
hallo
helaas is de fout nog niet opgelost heb de vorige instellingen aangepast maar hij geeft nog steeds de zelfde fout

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 27 feb 2020 13:25 door Hanny.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
27 feb 2020 13:38 #33310 door Han Kortekaas
Waarom schrijft u weg naar D:\ is dat vanwege synchronisatie en zo ja welke is dat dan.

Heeft u hetzelfde bij een ander rapport, bv een Parenteel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 09:07 - 28 feb 2020 09:08 #33333 door Jos Hoving
Heb ook last van hetzelfde probleem, rapport kan niet gemaakt worden door sjabloonfout.
Gebruik het programma sinds 25 feb 2020.
Na het invoeren van een paar persoonsgegevens even geken naar de rapporte (zowel grafisch als tekst) dit zag er goed uit.
De volgende dag verder gegaan met invoeren, ca 40 personen.
Op 27 februari weer een rapport bekeken, maar die werd afgebroken wegens sjabloonfout.
Is dit nu een systeemfout of ligt het aan de gebruiker.
Laatst bewerkt 28 feb 2020 09:08 door Jos Hoving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 09:24 #33334 door Han Kortekaas
Jos,
ook voor u is de vraag of het alleen de kwartierstaat betreft of ook het parenteel persoonskaart tekst rapporten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 10:53 #33340 door Jos Hoving
Het betreft alle rapporten, zowel tekst als grafisch, kwartierstaat, parenteel en persoonskaart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 11:08 #33341 door Han Kortekaas
Kunt u kijken in Extra -> Instellingen -> Bestanden of het pad wat is ingevuld bij Rapportuitvoer ook werkelijk bestaat. Wijst die toevallig naar een pad in OneDrive?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 12:07 #33346 door Jos Hoving
Er zijn wel mappen gedefinieerd.
Rapportuitvoer:C:\users\gebruiker\documents\aldfaer\rapportuitvoer\
Dit is de map die door aldfaer is aangemaakt.
De map is leeg.
De mappen met de sjablonen tbv de rapporten bevatten bestanden .asj van 14-1-2020

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 feb 2020 13:26 - 28 feb 2020 13:26 #33350 door JayCee
Is uw installatie overeenkomstig een standaardinstallatie. Zie hiervoor de Help met trefwoord 'Standaardmappen'.
Laatst bewerkt 28 feb 2020 13:26 door JayCee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena