[: _DESCNUM(_DESCSUBN):] werkt niet

Meer
10 mrt 2021 21:31 #39980 door Adriaan
[: _DESCNUM(_DESCSUBN):] werkt niet werd gestart door Adriaan
Ik probeer via de toevoeging [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] tussen [: _INDEX_LINE:] en [:_ZOEKRELATIE_NG:]:. in de functie _FUNCBEGI( _INDEX ) toegang te krijgen tot de tak, waartoe de betreffende persoon behoort, maar [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] expandeert niet.

Met de nageslachtnummering op subnummering ipv Romeinse nummering expanderen de referenties via _ZOEKRELATIE_NG en GENEALOGIENR_TXT wel correct, maar de toevoeging [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] nog steeds niet.

Wat doe ik verkeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
10 mrt 2021 23:30 #39990 door Antoon
Beantwoord door Antoon in topic [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] werkt niet
_DESCNUM(_DESCSUBN) werkt wel, maar natuurlijk alleen bij de personen die tot het nageslacht van de persoon in het hoofdvenster behoren (parenteel), eventueel verder beperkt tot mannen (genealogie), vrouwen (nageslacht vrouwelijke lijn) of personen met dezelfde achternaam (naamgenealogie). Alle andere personen in de index hebben geen _DESCNUM. Ik snap overigens de toegevoegde waarde niet, want als je kiest voor subnummering zijn dat precies de nummers die in de index in vetjes staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Adriaan

Meer
10 mrt 2021 23:36 - 10 mrt 2021 23:37 #39991 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] werkt niet
Antoon was me voor
Laatst bewerkt 10 mrt 2021 23:37 door Han Kortekaas.

Meer
11 mrt 2021 16:42 #40038 door Adriaan
Beantwoord door Adriaan in topic [: _DESCNUM(_DESCSUBN):] werkt niet
Dank voor de snelle reactie.

Had inderdaad de beperking tot de personen die tot het nageslacht van de persoon in het hoofdvenster behoren over het hoofd gezien.

De publicatie van mijn stamboom op internet is opgesplitst in 13 takken, elk - om privacy redenen - afgeschermd met een eigen wachtwoord. Op basis van de subnummers en interne nummers probeer ik elke naam in de index te linken met website pagina waarop die de betreffende tak beschreven staat. In de takbeschrijving wil ik de Romeinse nummering blijven gebruiken.

Ik realiseer me nu dat dat bereikt kan worden, door takbeschrijvingen uit de parenteel met Romeinse nummering en de de index uit de zelfde parenteel met subnummering naar de betreffende webpagina's te kopiëren.

Gemaakt door Kunena