Nieuws (12 nov 2022)

Smart Matching

METAINFO -PATH werkt niet meer in versie 10.1 Nu werkt eigen sjabloon niet meer

Lees meer
14 mrt 2022 20:18 #44499 door Vietje, Jan
Rond 2015 (misschien of nog eerder) maakte Carel Plantagie voor mij een eigen sjabloon (Namenlijst met URL en foto 2022.asj) en ik maakte op basis van dat sjabloon enige aanpassingen, zodat in het duits en engels gezocht kon worden.
Ik was -en ben- Carel bijzonder dankbaar voor zijn hulp. Familie overzee en in het duitstalige zijn dat met mij. Carel nogmaaals bedankt.
Ik werkte toen met Aldfaer 4.2. ( en hoger, maar kan dat niet meer nagaan.)
Eindelijk kon ik vorig jaar weer eens aan de genealogie werken. Ik voerde een update uit naar Aldfaer10,1. en voerde talrijke aanvullingen en correcties uit.
Ik gebruikte de eigen sjablonen toen niet. U raadt het al, META informatie, waarbij taken genest worden werkt niet meer i Alfaer 10.1 en mijn mooie sjabloon crashte.. 'Platleggen' van onderstaande functies werkte natuurlijk ook niet.
_METAINFO
_METAPATH("D:\ALDFAER\RAPPORTUITVOER\","g","c")
_METAEND
Ik wend mij tot het forum met het volgende verzoek/smeekbede:
Wie kan/ wil mij helpen deze
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
uiterst nuttige letterreeks met afbeeldingen en verwijzingen te herstellen of mij de richting wijzen waar ik de juiste syntax moet zoeken.

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 mrt 2022 22:24 #44500 door Han Kortekaas
Ik neem aan dat Carel erg druk is en zal er naar kijken.
Klik op de knop 'Meer" voor mijn e-mailadres (mouse-over het envelopje)

Lees meer
22 mrt 2022 19:38 #44570 door Vietje, Jan
Beste Han,
Bestandscontrole en reparatie is uitgevoerd. Opschonen is uitgevoerd. Helaas geen resultaat. Dus heb ik toch een Gedcom export gedaan.
Na installatie van Aldfaer versie 7.2 en het inlezen van dat gedcombestand werkte het sjabloon. Ik heb wel grote verschillen in de aantallen afbeeldingen (in materiaal 1500 in rapportuitvoering 1062 en op de server v d website 2300)

Enfin de website is weer operationeel.
Bedankt voor de hulp en medewerking.:) :) :) :)

Gemaakt door Kunena