Geen parenteel mogelijk

Lees meer

Geen parenteel mogelijk

02 apr 2024 17:28
Diverse malen heb ik geprobeerd van een persoon een parenteel te maken maar ik zie een melding "rapport afgebroken wegens fouten in sjablonen"  Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik het verbeteren ? Ik heb dit nooi eerder gehad. 

Lees meer

Re: Geen parenteel mogelijk

02 apr 2024 17:57
Ralph, zie het onderwerp over  foutieve extensie van een foto

Lees meer

02 apr 2024 22:44
Helaas kan ik hier niets van maken. Wat ik met Irfan moet weet ik niet en het script staat kennelijk in een voor mij onbekend asj bestand ik kom er niet uit. Alle foto's die onder deze parenteel vallen staan in jpg en als ik van geheel andere persoon een parenteel maak krijg ik wel de fotos te zien. De parenteel die ik nu wil maken doet het wel als ik het materiaalvakje niet heb aangevinkt. 

Lees meer

03 apr 2024 09:39 - 03 apr 2024 20:12
Ralph,
als u gedaan heeft wat in het bestandje lees_mij_materiaal_controle.txt staat beschreven dan kunt u via Menu-> Rapporten> Overige rapporten het script test_materiaal_extensie starten.

Als u dat niet lukt dan is er de andere methode dat u van het Parenteel dat fout loopt gewoon alle foto's opschrijft die daar gebruikt worden en die dan een voor een opent met irfanView. Het probleem is namenlijk dat u zegt dat alle foto's de extensie *.jpg hebben maar een of meerdere is dat niet het geval en moet het misschien een *.png extensie krijgen.
Dat komt voor bij mensen die zelf met de hand een foto-extensie wijzigen of foto's van iemand krijgen.
Laatst bewerkt 03 apr 2024 20:12 door Han Kortekaas. Reden: typo

Lees meer

03 apr 2024 21:07
Opluchting is groot, het is me met enig rustig overdenken gelukt. Hartelijk dank voor de genomen moeite, er bleken in het hele verhaal 3 foto's niet te passen. De rest beelk goed!. Vr gr Ralph 

Lees meer

03 apr 2024 22:52
Prima,
ga toch eens na van wie die foto's afkomstig waren; ik neem aan dat u niet zelf de extensie gewijzigd heeft.
Als het fotomateriaal van derden betreft is het verstandig om die eerst met irfanView te bekijken!

Gemaakt door Kunena