afgebroken wegens fouten in het sjabloon

Lees meer
12 jan 2022 19:36 #43949 door sieneke pepping
Beantwoord door sieneke pepping in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Als ik materiaal uit vink gaat het wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jan 2022 20:00 #43950 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Sieneke,
Dan moet de oorzaak toch gezocht worden in een niet juiste extensie.
Deze fout treed alleen op bij het aanmaken van een rapport als daar een bestand wordt gebruikt dat niet de juiste extensie heeft.
De afbeelding wordt wel geaccepteerd in Aldfaer en ook juist weergegeven.
Zie verder de eerste antwoorden de oplossing wordt gegeven hoe dit is op te lossen met IrfanView
De volgende gebruiker (s) zei dank u: sieneke pepping

Lees meer
13 jan 2022 14:59 #43953 door sieneke pepping
Beantwoord door sieneke pepping in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Het is idd gelukt met irfanView. Heel erg bedankt

Lees meer
18 jan 2022 10:19 - 18 jan 2022 10:24 #44003 door Nicolette Meijer-Jentink
Beantwoord door Nicolette Meijer-Jentink in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Heb hetzelfde probleem. Inderdaad helpt materiaal uit zetten, maar ik heb alles nagekeken en al het fotomateriaal heeft de juiste extensie. Geen enkel bestand is extreem groot. Hoe ik irfanview moet gebruiken, daar snap ik dus gewoon even niets van.
Heb het probleem overigens in alle stambomen, waarvan ik gisteren nog zonder problemen met beeldmateriaal een parenteel heb uitgedraaid.

Nicolette Meijer
Laatst bewerkt 18 jan 2022 10:24 door Nicolette Meijer-Jentink. Reden: aanvulling

Lees meer
18 jan 2022 12:04 #44006 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Nicolette,
Je moet wel beschikken over IrfanView op je PC zie hiervoor de link om het programma te downloaden en een uitleg hoe deze ook voor de Nederlandse taal.
www.seniorweb.nl/software/irfanview
Start IrfanView op en ga naar Bestand
Openen...
Zoeken in: en klik op het dezelfde regel op pijl.
Je krijgt dan het oeverzicht van alle mappen op je PC navigeer nu naar de map waarin het materiaal is opgeslagen van de stamboom
Deze map kun je vinden door in Aldfaer te gaan naar Menu->Stamboom en kies daarna Eigenschappen
In het vervolgvenster staat naast materiaal vermeld waar het materiaal voor deze stamboom zich bevind..
Nu wordt de een overzicht gegeven van de foto's klik op de eerste foto in de lijst en klik op openen. Nu wordt de de foto getoond in het venster van IrfanView. Ga nu met het scrollwiel naar de volgende foto enz. Indien er een foute extensie tegen word gekomen dan wordt hiervan een melding gemaakt. Zie voor verdere toelichting de voorgaande antwoorden.

Lees meer
18 jan 2022 12:46 #44009 door Nicolette Meijer-Jentink
Beantwoord door Nicolette Meijer-Jentink in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Er zijn geen bestanden met een foute extentie. Ze hebben allemaal de extentie jpg. De fout moet echt ergens anders zitten.
Nicolette

Lees meer
18 jan 2022 16:27 #44014 door Meije van Slageren
Nicolette,
Heb je alle bestanden gecontroleerd middels IrfanView?
Je zegt dat alle bestanden een jpg extensie hebben, maar dat wil niet zeggen dat de extensie juist is en daar kun je alleen achter komen middels IrfanView.

Lees meer
18 jan 2022 22:38 #44018 door Nicolette Meijer-Jentink
Heb de bestanden gecontroleerd met irfanview, maar daar kwam niets bijzonders uit. Toen ben ik maar in het document zelf de afbeeldingen gaan aanklikken. Toen kwam er een melding dat het om een onherkenbare jpg ging. De betreffende afbeelding toen binnengehaald in een fotobewerkingsprogramma en van daaruit geëxporteerd als jpg. Daarna afbeelding weer geplaatst en het probleem was opgelost.
Nicolette

Lees meer
19 jan 2022 10:20 #44020 door Meije van Slageren
Nicolette,
Dank voor de terugkoppeling. Daarmee is bewezen dat IrfanView niet alles kan oplossen. Als je nog een kopie hebt van her originele bestand dat fout gaat dan mag je dat wel aan mij sturen via de mail. Klik op meer onder mijn naam en je ziet mijn email adres.

Lees meer
20 jan 2022 00:27 #44041 door karin
Beantwoord door karin in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

met deze handeling was het snel op gelost
overigens komt deze fout niet voor in oudere versies dus lijkt mij een fout met de nieuwe versie

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Lees meer
20 jan 2022 00:29 #44042 door karin
Beantwoord door karin in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

hier de oplossing

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Lees meer
01 feb 2022 19:26 #44169 door Fred Vester
Beantwoord door Fred Vester in topic afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Gelukt met IrfranVieuw, een behoorlijke klus om alle mappen te doorlopen, nogmaals dank voor je advies.

Gemaakt door Kunena