- Bedankjes 0
Sierra 10.12.6
- Frans Derks
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Sierra 10.12.6
28 jul 2017 14:54
Wim Rozendaal heeft eerder bij een nieuwe update van Mac OS Sierra getest of Aldfaer daarmee problemen kon krijgen. Na de test heeft hij meegedeeld, dat er geen problemen voor Aldfaer mee waren, zodat updaten zonder bezwaar kon plaats vinden. Apple heeft nu een nieuwe update MacOS Sierra 10.12.6 uitgebracht. Ik verzoek Wim Rozendaal opnieuw een test uit te voeren. Blijken er geen problemen (meer) te zijn voor Aldfaer, wil ik daarna de update bij mij uitvoeren. Wil Wim ons daarover berichten?
Met vriendelijke groeten en alvast Wim bedankt voor de moeite.
Frans Derks
Met vriendelijke groeten en alvast Wim bedankt voor de moeite.
Frans Derks
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
Re: Sierra 10.12.6
29 jul 2017 10:53
Frans,
bij de versie 10.12.6 van MacOS Sierra zijn een functionele wijzigingen doorgevoerd. Dat maakt de kans op het niet meer werken van Aldfaer erg klein. Desalniettemin heb ik (met wat vertraging door mijn vakantie. waarvoor excuses) Een aantal tests uitgevoerd met de laatste versie van aldfaer voor de mac en geen problemen gezien. Kortom: je kunt gewoon de upgrade naar 10.12.6 installeren.
bij de versie 10.12.6 van MacOS Sierra zijn een functionele wijzigingen doorgevoerd. Dat maakt de kans op het niet meer werken van Aldfaer erg klein. Desalniettemin heb ik (met wat vertraging door mijn vakantie. waarvoor excuses) Een aantal tests uitgevoerd met de laatste versie van aldfaer voor de mac en geen problemen gezien. Kortom: je kunt gewoon de upgrade naar 10.12.6 installeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frans Derks
Onderwerp is gesloten.
- Frans Derks
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Onderwerp is gesloten.