- Bedankjes 1728
rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
05 apr 2020 18:21
Annemiek, U heeft gekozen voor een rapport wat bij de Grafisch Afdrukken voorkomt in de groep 2.
Wat ik me afvraag is of u de instellingen conform de beschrijving wel heeft aangepast.
Wat ik me afvraag is of u de instellingen conform de beschrijving wel heeft aangepast.
- Marchien Smeenge
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
16 feb 2021 16:12 - 16 feb 2021 16:18Annemiek Nieuwpoort schreef : Ja Han, dank voor je antwoord. Ik heb de redirect pdf geïnstalleerd. ik wil een parenteel vertikaal afdrukken. En dan op horizontaal a4. Dus ook een kwartslag geroteerd. Momenteel is het me gelukt om 5 generaties af te drukken. Maar nu worden de naam-blokjes nog afgebroken tussen de doorlopende a4 tjes. En de file-tekst van aldfaer wordt op elk a4 tje afgedrukt; hoe krijg ik dat weg?
Dus daarmee puzzelen.
Ik heb deze vraag en de antwoorden daarop gevonden maar dat lost mijn probleem van de doorgesneden naamblokjes niet weg. Ik heb het eerst geprobeerd met in firefax de opdracht te geven te printen. Op dat moment gaat het al fout. Als ik kies voor pdf printer lost dit probleem zich niet op, wat ik ook probeer aan papierformaten.
Dus geprobeerd via IE, en pdf redirect. Ook hier gaat het al fout als in in IE de opdracht printen geef. Dan zijn de blokjes al gesneden en dit wordt ook niet hersteld door pdf redirect. Wat zie ik over het hoofd?
In Edge lukt het zonder splitsing, maar dan wordt alles zwart wit
Laatst bewerkt 16 feb 2021 16:18 door Marchien Smeenge.