- Bedankjes 0
materiaalanalyse
- Frans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
materiaalanalyse
04 feb 2021 16:40
Om te zien of alle foto's, bidprentjes, akten etc juist gekoppeld zijn heb ik materiaalanalyse gedraaid.
Er kwamen foutmeldingen naar voren die ik kon plaatsen o.a. gebruik van spaties en diakrieten.
Waar ik geen verklaring voor heb is het volgende:
Bij materiaal op schijf staat dat er materiaal (499) niet gekoppeld is. Er komen namen van personen die in het verleden in de map stambomen aanwezig zijn geweest maar op dit moment niet meer voorkomen. Ook staan ze niet meer in de map materiaal. Aldfaer onthoudt dit waarschijnlijk.
Bij materiaallijst in Aldfaer kwam de melding dat er nog materiaal (48) gekoppeld moest worden. Volgens mij zijn ze wel gekoppeld.
Ik heb bestandscontrole en reparatie en bestand opschonen gedraaid maar dit geeft geen verbetering.
Wie helpt?
Er kwamen foutmeldingen naar voren die ik kon plaatsen o.a. gebruik van spaties en diakrieten.
Waar ik geen verklaring voor heb is het volgende:
Bij materiaal op schijf staat dat er materiaal (499) niet gekoppeld is. Er komen namen van personen die in het verleden in de map stambomen aanwezig zijn geweest maar op dit moment niet meer voorkomen. Ook staan ze niet meer in de map materiaal. Aldfaer onthoudt dit waarschijnlijk.
Bij materiaallijst in Aldfaer kwam de melding dat er nog materiaal (48) gekoppeld moest worden. Volgens mij zijn ze wel gekoppeld.
Ik heb bestandscontrole en reparatie en bestand opschonen gedraaid maar dit geeft geen verbetering.
Wie helpt?
- Han Kortekaas
-
Re: materiaalanalyse
04 feb 2021 17:01 - 04 feb 2021 17:04
Aan de hand van uw summiere beschrijving ben ik eerder geïnteresseerd in de detaillijst om u een betere mogelijkheid van verklaring te geven. Zou u die lijsten naar mijn adres willen sturen; klik op Meer voor mijn emailadres
Extra; heeft u eerst nog een start gemaakt door alle invoer eerst in te lezen en als tweede de analyse? Als u wijzigingen in de map materiaal of bij personen koppelingen heeft aangepast moet u wel stap 1 van het sjabloon herhalen!
Extra; heeft u eerst nog een start gemaakt door alle invoer eerst in te lezen en als tweede de analyse? Als u wijzigingen in de map materiaal of bij personen koppelingen heeft aangepast moet u wel stap 1 van het sjabloon herhalen!
Laatst bewerkt 04 feb 2021 17:04 door Han Kortekaas.
- Frans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 feb 2021 18:59
Han,
Ik ga vanavond nog een keer materiaalanalyse draaien.
Stuur daarna lijsten naar je privé adres
Ik ga vanavond nog een keer materiaalanalyse draaien.
Stuur daarna lijsten naar je privé adres
- Frans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 feb 2021 11:48
Na een privé sessie met Han is het probleem opgelost.
Het sjabloon werkt in 2 stappen. Ik had stap 1 niet uitgevoerd.
Han, bedankt voor de hulp
Het sjabloon werkt in 2 stappen. Ik had stap 1 niet uitgevoerd.
Han, bedankt voor de hulp