Downgrade naar bonusrepporten 8.1.4

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
28 mrt 2021 03:22 #40368 door Han Kortekaas
Downgrade naar bonusrepporten 8.1.4 werd gestart door Han Kortekaas
Door de downgrade van Aldfaer van versie 9.1 naar 8.1 werken sommige sjablonen uit de Bonusrapporten niet meer. Alleen in dat geval moeten deze ook teruggezet worden. Het aangehechte bestandje moet gekopieerd worden en dan in de map C:\Users\uw inlognaam\Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonusrapporten\ gezet worden ter vervanging van het bestandje bonus.aplg

Daarna kan via Help > Versiebeheer invoegtoepassingen de Bonusrapporten bijgewerkt worden of Aldfaer herstarten en wachten tot de automatische installatie.

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Meije van Slageren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
22 mei 2021 17:32 #41064 door Leeuwenkuijl
Beantwoord door Leeuwenkuijl in topic Downgrade naar bonusrepporten 8.1.4
Beste Han,
Ik heb gedowngrade naar 8.1. Nu lees ik dat ik het bestndje bonus.aplg (11-10-2020 van 1 Kb) ook moet vervangen. Mar hoe?

Als ik in uw bericht type op bonus.aplg, onder het woord"Bijlage:" dan opent een webpagina. Hoe haal ik het bestandje op?

Met vr. groet, Johan Leeuwenkuijl

Meer
22 mei 2021 20:20 #41068 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Downgrade naar bonusrepporten 8.1.4
Ik ben Han niet, maar de bedoeling is de tekst van de webpagina te kopieren en plakken in het bestandje bonus.aplg ter vervanging van de bestaande tekst.

Meer
29 juni 2021 11:54 #41353 door Dolf
Beantwoord door Dolf in topic Downgrade naar bonusrepporten 8.1.4
Beste Hans, het lukt mij niet. bonus.aplg kan ik niet downloaden, maar wel openen. Via kladblok tekst opgeslagen als bonus.alpg opgeslagen in de aangegeven directory.
Bij openen van versiebeheer, invoegtoepassingen krijg ik het scherm waarin links onder staat bonusrapporten geïnstalleerd 9.0.1, nieuwste versie 8.1.4
De velden bijwerken en installeer blijven grijs. Aldfaer, pc opnieuw opgestart geen resultaat.
Wat nu?

Gemaakt door Kunena