Bonusrapporten standaard?

• Frans Roelvink
  • Onderwerp Auteur
Meer
29 aug 2021 10:53 #42149 door Frans Roelvink
Bonusrapporten standaard? werd gestart door Frans Roelvink
Via de website is het mogelijk om de zogeheten Bonusrapporten te downloaden en te installeren. De laatste tijd, wanneer ik vragen heb over rapporten, dan wordt verwezen naar de Bonusrapporten. Ik vind het eigenlijk jammer, dat die Bonusrapporten er niet standaard bijzitten bij een download van het programma. Misschien is de volgende vraag wel vaker gesteld. Als dat zo is, dan mijn excuses hiervoor. Mijn vraag is dus, of het niet mogelijk is, om de bonusrapporten gewoon bij elke installatie van het programma mee te installeren? Nu zijn na een standaard installatie van Aldfaer veel gebruikers misschien dus niet op de hoogte van deze extra's, die toch echt een bijdrage vormen voor de kwaliteit van het programma. Zonder die bonusrapporten denken misschien veel gebruikers, dat bepaalde dingen in Aldfaer niet kunnen, terwijl datgeen wat ze zoeken, dankzij de bonusrapporten wel mogelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
29 aug 2021 11:47 #42150 door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic Bonusrapporten standaard?
Frank,
De Bonus rapporten worden gelijktijdig met Aldfaer aangeboden. Bij een nieuwe installatie wordt wel gevraagd om ze toe te voegen.
Indien ze nog niet bestaan kijk dan onder Menu ->Help Versiebeheer invoegtoepassingen... of ze daar nog bij gewerkt dienen te worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena