- Bedankjes 0
Afdrukken van een sierstambooom
- Ann Staelens
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Afdrukken van een sierstambooom
09 dec 2021 15:07
Ik heb een stamboom gemaakt van de familie ‘Van de Sompele’ met Aldfaer en een Flexitree rapport (Overige rapporten/ Bonus rapporten/ Exporteren/ Flexitree). Ik heb geen website gemaakt met flexitree, maar roep de rapporten op met een browser vanop mijn lokale bestanden. Dit rapport biedt vele mogelijkheden zoals het weergeven van voorgeslachtrapporten, ook een sierstamboom in hoge en in lage resolutie. De hoge resolutie wordt niet goed weergegeven. De namen verschijnen wel, maar de afbeelding niet. Ik zou de sierstamboom graag afdrukken en wil daarom graag de afbeelding met hoge resolutie weergeven en gebruiken voor de afdrukken. Kan iemand me vertellen of dit mogelijk is zonder gebruik te maken van een website en hoe ik dit dan best doe?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1071
Re: Afdrukken van een sierstambooom
09 dec 2021 17:31 - 09 dec 2021 17:32
Ik veronderstel dat u het rapport Voorouderboom bedoeld. Heeft u 'foto weergeven" aangevinkt bij de instellingen 'foto opmaak'?
Laatst bewerkt 09 dec 2021 17:32 door JayCee.
- Ann Staelens
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 dec 2021 18:57Beste JaySee,
Dank voor uw antwoord.
Ik denk wel dat ik de nodige dingen heb aangevinkt, zie bijlage.
Ann
- Ann Staelens
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 dec 2021 18:58
En het betreft inderdaad de voorouderboom, sorry voor de onduidelijkheid.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1071
09 dec 2021 19:18 - 09 dec 2021 19:19
Ann,
De instellingen in de bijage zijn deze van het rapport Flexitree voor de foto's-overzichten. Als de foto's daar de foto's niet getoond worden ontbreekt er een vink bij Extra>Instellingen>Rapporten>tekst>een vink staan bij Materiaal.
De instellingen in de bijage zijn deze van het rapport Flexitree voor de foto's-overzichten. Als de foto's daar de foto's niet getoond worden ontbreekt er een vink bij Extra>Instellingen>Rapporten>tekst>een vink staan bij Materiaal.
Laatst bewerkt 09 dec 2021 19:19 door JayCee.
- Paul Kallenberg
09 dec 2021 19:47
Ann,
Om een sierstamboom af te drukken kan je beter niet gebruik maken van Flexitree, maar van het Bonusrapport Voorouderboom in de rubriek Grafisch -> Voorgeslacht. Volg daarna de aanwijzingen in het Bonusrapport Afdrukken, in de rubriek Grafisch -> Grafisch afdrukken.
Paul
Om een sierstamboom af te drukken kan je beter niet gebruik maken van Flexitree, maar van het Bonusrapport Voorouderboom in de rubriek Grafisch -> Voorgeslacht. Volg daarna de aanwijzingen in het Bonusrapport Afdrukken, in de rubriek Grafisch -> Grafisch afdrukken.
Paul